התקנת פרגולה לבית – פרגולה אלומיניום מודרנית מול פרגולות עץ

 

אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מחפשים אחר מידע שימושי, יעיל ומקצועי אודות פתרונות הצללה לבית. בעבר הפתרון העיקרי בו בחרו רוב בעלי הבתים הפרטיים והמרפסות היה פרגולות עץ גדולות וכבדות, כיום כבר אפשר למצוא גם פתרונות הצללה מודרניים יותר. סקירה מהירה של המוצרים הפופולריים בענף תציג בפניכם פרגולות אלומיניום, סוככי מרקיזה, רשתות צל ופתרונות הצללה מעוצבים המשלבים זכוכית, פלסטיק ומסגרות מתכת.

הבחירה הקלאסית השמרנית – פרגולות עץ

בבתים רבים אנו פוגשים גם היום פרגולות עץ כבדות ומסיביות, הפרגולות הללו אכן יציבות, עמידות ושימושיות. הבחירה במבנה הצללה עשוי עץ מהווה בחירה להקים מבנה קבע אשר דורש לעתים קבלת היתרי בנייה. בכדי לחסוך את הטרחה בהגשת בקשות לקבלת היתרי בנייה בוחרים רבים להחליף את פרגולות העץ הקלאסיות והכבדות בפרגולות מודרניות, פתרון ההצללה אשר מחליף את פרגולות העץ הוא פרגולה אלומיניום חשמלית או ידנית לבית.

הבחירה המודרנית – פרגולה אלומיניום

אלו הן פרגולות מעוצבות עשויות אלומיניום, העבודה עם האלומיניום מאוד נוחה. זהו חומר איכותי ועמיד מאוד, אם בחרתם להתקין פרגולה אלומיניום צפויות לכם שנים רבות של הנאה ממתקן הצללה איכותי, מעוצב, עמיד ונוח. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של פרגולה אלומיניום הוא האפשרות לשלב ממשק הפעלה חשמלי, הפרגולה נפתחת או נסגרת בלחיצת כפתור פשוטה.

 

כללי זהב לבחירה נכונה של מתקן הצללה לבית

א.      היכרות עם יתרונות וחסרונות בכל פתרון הצללה.

ב.      מדידה מדויקת של השטח תוך בחינת התנאים בשטח והתאמתם למתקן ההצללה בו בחרתם.

ג.       סקירת המלצות של לקוחות קודמים אודות בעל המקצוע.

ד.      בדיקת הצורך בקבלת היתרי בנייה להקמת הפרגולה.

ה.      הקדימו לברר האם ישנן הוצאות נלוות נוספות, הוצאות תחזוקה והאם הצעת המחיר כוללת גם את עבודת ההתקנה. 

הוסף תגובה