דשא סינטטי בעיצוב הגינה

הקמת דשא סינטטי זה חיסכון בכסף שיכול להגיע לחיסכון של מאות ואלפי שקלים – ההוצאה של התקנת דשא סינטטי איכותי הינה חד פעמית שאחריה אין יותר הוצאות כספיות כגון: מים, גנן, דישון וריסוס, מערכת השקיה וכו. 

היכן כדאי לקנות דשא סינטטי?

 מכיוון שמדובר במוצר שחשוף לתנאי אקלים ישראליים – לא קלים – שמש, גשם, רוחות וכו, חשוב להקפיד על דשא סינטטי איכות עם סיבים עבים. מומלץ  לרכוש רק במשתלות שנותנות עליו אחריות ארוכה.

התקנת הדשא הסינטטי:

רבים חושבים שהתקנת דשא סינטטי היא פעולה פשוטה שלא מצריכה מיומנות אך הם טועים ובגדול. התקנת דשא סינטטי היא פעולה עדינה  המצריכה דיוק וחישובים שונים כמו עומק הקרקע והזוויות השונות של השטח, כמו כן יש לדאוג ליישור הקרקע וניקוי הקרקע ממזיקים וצמחים. אחד האמצעים לניקוי הקרקע הוא ריסוס נגד עשבים שוטים וחרקים היכולים לפגוע בדשא. לאחר הריסוס יש להמתין כשבועיים לפני תחילת העבודה.

השלב הבא הוא מילוי השטח במצע כורכר שאחד מתפקידיו הוא לנקז את המים בעת גשם ולמנוע  הצפה. זאת עוד סיבה שכדאי להשתמש בשירותיו של מתקין מקצועי שמבין במדידות, בניקוז הגשם ובעומק הכורכר הנדרש.

שלב ההצמדה -. עוברים על הכורכר עם מכונה: ג'בקה המהדקת את הכורכר היטב. שמים עלי שכבת הכורכר יריעות שחורות שנועדו להפריד את הכורכר מהדשא ולמנוע מהקרקע לעבור תהליך שיאפשר צמיחה מתחת לדשא הסינטטי. את היריעות השחורות מחוברים לקרקע עם מהדקים עבים.

לתיחום האיזור מומלץ להשתמש באלמנטים טבעיים כגון חלוקי נחל המעניקים לגינה מראה טבעי. חלוקי הנחל מגיעים בצורות, צבעים וגדלים שונים שיתאימו לעיצוב הייחודי שלכם. חלוקי הנחל מתאימים היטב לדשא, שתילים או כל אלמנט טבע אחר.

בסוף תהליך ההתקנה ניתן להבריש את הדשא החדש על שיראה טבעי.

הוסף תגובה