איך מורידים שיר לאייפון? הורדת שירים מיוטיוב

איך מורידים שיר לאייפון? הורדת שירים מיוטיוב

מכשירי סלולר, מזמן הפכו להיות הרבה מעבר למכשירים בעזרתם אנחנו יכולים לערוך שיחות ולהוציא הודעות. היום אנחנו יכולים ומכוונים לעשות כל דבר דרך מכשיר הסלולר, בזכות אפליקציות ותוכנות שונות שהוא מכיל.

אחת הדוגמאות לכך היא אחסון מוזיקה והאזנה לשירים דרך המכשיר, בין אם זה באמצעות אוזניות רגילות, אוזניות בלוטות', חיבור לרמקולים בבית או ברכב ובכל מקום אחר. מי שמובילה את המהפכה, לא רק בתחום המוזיקה דרך מכשירי סלולר אלא בכלל, בהפיכת המכשיר ל"כלי עבודה והנאה" היא חברת אפל עם מכשירי אייפון, מהדור הראשון והלאה.

איך אפשר להאזין למוזיקה דרך מכשיר אייפון?

ישנן דרכים שונות כיצד אנחנו יכולים להאזין למוזיקה דרך מכשיר אייפון:

  • דרך תוכנת סטרימינג של חברת אפל, אפל מיוזיק. אז אנחנו יכולים לייצר ספריות של דיסקים ולהאזין להם. ישנם מנויים במחירים שונים שמאפשרים לנו אופציות שונות.
  • תוכנות סטרימינג של חברות אחרות בשוק. אז אנחנו צריכים להוריד את האפליקציה ולהתחבר אליהן.
  • דרך יוטיוב או אתרי אינטרנט שונים. במקרה כזה, עלינו לגלוש לאתר ולהאזין למוזיקה
  • הורדת שירים אל המכשיר ואחסונם בזיכרון של המכשיר.

מה ההבדלים בין השיטות השונות?

ההבדל בין שלושת הדרכים הראשונות לדרך האחרונה שהצגנו היא, שבמקרים הראשונים, אפילו שאנחנו משלמים על התוכן, הרי שאין לנו את הקובץ עצמו. לעומת זאת, במקרה של הורדת שיר, אנחנו יכולים לשמור את הקובץ על המכשיר ולהחליט מה עושים איתו בהמשך.

בשביל זה עלינו לדעת איך מורידים שיר לאייפון. לא מדובר בתהליך מורכב מדי, אך הוא דורש מאיתנו זמן וסבלנות, וכן דורש מאיתנו לבדוק ולחפש תוכנות ואפליקציות שיכולות לעזור לנו בכך.

איך זה נעשה בפועל?

הורדת שירים לאייפון, אפשרית, כאמור, באמצעות אפליקציות ותוכנות מתאימות. אז אנחנו יכולים להפוך סרטונים ביוטיוב לקבצי MP3 או קבצים אחרים, ולשמור אותם על המכשיר שלנו.

כמו כן, אנחנו יכולים להוריד שירים אל המחשב ולהעביר אותם באמצעות כבל או באמצעים אחרים אל מכשיר הסלולר. במקרה כזה אנחנו צריכים לוודא שהקובץ מתאים להפעלה במכשיר וכן שיש לנו אפליקציה באמצעותה אנחנו יכולים להאזין למוזיקה שמתנגנת במכשיר.

מה חשוב לשים לב כשאנחנו מבצעים את התהליך?

ראשית, יש לבדוק כמובן שהקובץ פעיל, תקין וניתן להשתמש בו כפי שאנחנו רוצים. חשוב לוודא כמובן שאין לנו שום וירוס או כל דבר אחר שעלול לגרום נזק למכשיר שלנו.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק שיש לנו אפשרות להעביר אותו למכשיר בצורה בטוחה ונוחה, באופן שיאפשר לנו להאזין לו באיכות טובה.

שלישית, יש לבדוק כמה זיכרון יש למכשיר שלנו וכמה זיכרון הקבצים השונים תופסים. כך אנחנו נדע כמה שירים אנחנו יכולים לאכלס במכשיר, מבלי לפגוע בקבצים אחרים שנמצאים על גבי המכשיר.

ארבע, עלינו לקחת בחשבון, כשאנחנו מחליטים להוריד שירים לאייפון, אומנם אנחנו לא משלמים על זה, אך יהיה לנו הרבה יותר קשה לייצר ספריות עם רשימות שירים מאלבומים. להבדיל משימוש בתוכנות שחברת אפל מציעה לנו, אשר מאפשרות לנו להאזין לאלבומים שלמים.

מה אנחנו יכולים לעשות עם השירים?

מלבד להאזין לשירים, הרי שאנחנו יכולים ללמוד כיצד לנגן אותם. לשם כך, אנחנו יכולים להאזין לשיר שוב ושוב, ואז לשבת עם כלי הנגינה שברשותנו וללמוד כיצד לנגן אותו. אפשר לפרק את השיר לחלקים בשביל זה.

אם אנחנו מעוניינים בכלי נגינה או ללמוד מוזיקה בצורה מקצועית, יש לנו אפשרות לפנות אל אתר בריקדה ושם נוכל לקבל את כל המידע שאנחנו צריכים בנושא.

הוסף תגובה