איך ניתן להקליט בקלות ב אולפן ביתי ?

איך ניתן להקליט בקלות באולפן ביתי?

אולפן הקלטות ביתי הוא חלומו של כל מוסיקאי יוצר. השהייה המרובה באולפני הקלטות מקצועיים עולה לעיתים כספים רבים, ובכלל הן לא תמיד ממוקמים בקרבת מקום מגוריכם. בכדי להחזיק אולפן הקלטות ביתי יש להצטייד תחילה בציוד פיזי כגון מחשבים חזקים לעריכה, מגברים, מיקרופונים ובעצם כל החומרה הנדרשת, אך לשם מלאכת העריכה באולפן הביתי יש צורך גם להצטייד בתוכנות עריכה מקצועיות.

תוכנת קיובייס היא תוכנה ליצירת מקצבים אלקטרונים ושילובם בהקלטות. על אולפן ביתי טוב להצטייד באחת הגרסאות של התוכנה, כאשר ידוע כי הגרסאות החדשות יותר הן פשוטות יותר להבנה ושימוש בהם. מדוע קיובייס?, ישנם אלמנטים מוזיקליים שלא ניתן לשלב במהלך ההקלטה, אך יוסיפו המון ליצירה הכוללת. שימוש בתוכנת קיובייס בעת העריכה מאפשרת לכם לשלב אלמנטים מקצביים לתוך היצירה שלכם.

תוכנה נוספת שבלעדיה לא תוכלו להרכיב אולפן ביתי היא תוכנת pro tools. תוכנת pro tools פותחת בפני המוזיקאי היוצר עולם שלם על אפשרויות עריכת סאונד, מן המתקדמות בעולם. בעזרת התוכנה תוכלו לבצע עריכות מקיפות של הסאונד ברמה מקצועית, בדיוק אותם עריכות שעושים באולפני הקלטה גדולים.

גםpro tools  וגם קיובייס הן שתי תוכנות שהן בגדר חובה במחשב של האולפן הביתי שלכם.
הקמת אולפן ביתי זו משימה לא פשוטה, אך אפשרית: עלינו למצוא תחילה חדר פנוי בבית או איזור מבודד במרתף, יש למצוא ציוד הקלטה מתאים, וכן יש להחזיק מחשב שיוכל לבצע עבורנו עבודות עריכה. אולפן ביתי שכזה לאחר הקמתו, הופך את חייו של המוסיקאי לקלים הרבה יותר,  כאשר בצמוד למקום מגוריו יש אולפן הקלטות מקצועי בו הוא יוכל לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה.

לימודי אולפן הקלטות ביתי במכללת BPM יאפשרו לכם להגשים את החלום!

הוסף תגובה