איכות המים של ברי המים של תמי 4

בר המים תמי 4 מטעם חברת "שטראוס" הנו בר המים המוביל באיכות מי השתייה. היותו חלק מתקינת 1505 של מכון התקנים "מערכות לטיפול במי השתייה לשימוש ביתי – סינון וטיהור" מעידה על כך. מה הסוד של בר מים תמי 4 שמקנה לו רמת סניטציה כה גבוהה? ראשית כל, המכשיר עובד עם מסנן פחמי. שנית הוא מכיל נורה אולטרה סגולית. על חשיבותם של רכיבים אלו ותרומתם הבלעדית לאיכות מי השתייה נפרט כעת.

מסנן פחמי

המסנן הפחמי בבר המים תמי 4 דוחה לכלוך וחלודה, ומייתר ריחות וטעמי לוואי. בכך, אתם זוכים לבר מים נקי מכל מפגע תברואתי, אך שימו לב: כשם שיש לבצע טיפולים שוטפים בבית על מנת לשמור עליו תקין, יש לבצע טיפולים דומים במכשיר על מנת לשמור על איכות מים של תמי 4 כפי שהיא. נדרש להחליף את המסנן הפחמי כל חצי שנה.

נורת חיווי אולטרה סגולית

הנורה דואגת להפחתת היקף הבקטריות במים, כלומר – שומרת על מים כמעט נקיים מחיידקים (בטבע אף חומר אינו חף לגמרי מהם, אך כאן ישנו המיצג הקרוב ביותר לכך בתחום מי השתייה). על מנת לשמור על תפקוד תקין של הנורה ולמנוע את שחיקתה, חשוב להקפיד להחליף אותה כל שנה.

בר המים של תמי 4 מספק את המים הנקיים ביותר בארץ

אם בעבר היינו אומרים שעל מים איכותיים צריך לשלם, ולכן עדיפים המים המינרליים של החברות הגדולות על מי הברז, בר מים תמי 4 מספק עליית מדרגה נוספת מעל למי השתייה המינרליים בהם אנו מורגלים. כשהמים שלכם פוגשים בטכנולוגיית העלית של "שטראוס" אין סיבה שהם יהיו לא ראויים לשתייה, ואכן לקוחות מעידים על תחושת הניקיון והטוהר בכל כוס שנמזגת. מי שתייה איכותיים של תמי 4 הם החוויה הצרכנית החדשה, הם ה "מים המינרלים" של דור העתיד.

מה חשוב לדעת על צריכת המכשיר?

המכשיר יכול להירכש עם תעודת אחריות ושירות בהיקף חד שנתי או בהיקף תלת שנתי. השירות בשני המקרים כולל תיקון, החלפת מסננים ונורות חיווי, ושירות נדרש מכל סוג אחר. ניתן לבחור את בר המים בשלל צבעים: ירוק, אדום, שמפניה, שמנת, אפור מטאלי, שחור, כחול, סגול נועז, קפוצ'ינו ולבן. חלק מברי המים כוללים כפתורי טאץ' כמו בטכנולוגיה הסלולרית, ובחלקם נעשה שימוש בכפתורים אמתיים בגוף המכשיר. במכשירי הטאץ' הכפתורים נמצאים על המסך עצמו. חלק מהמכשירים מכילים מגשים לכוסות בגדלים שונים להגברת הנוחות בעת מזיגת המים. יצוין כי כל פעולה שתרצו לבצע במכשיר החל מהחלפת מסננים ונורות ועד להתקנת מגשים – תתבצע אך ורק על ידי מתקין מוסמך. בכל מקרה אחר אתם מסתכנים באובדן האחריות על המכשיר. 

הוסף תגובה