בחירת מכונת קפה

המראה האלגנטי של מכונות הקפה מתאים במקרים רבות לעיצוב המטבח. ניתן לבחור בצבע מסוים או צורה מסוימת ממגוון מכונות הקפה כדי לשלב את המכשיר במטבח. היום המכונות לא מסורבלות ומגושמות כמו בעבר. הפריט אף נראה מודרני ומוסיף למראה המטבח או המשרד. העיצוב של היום הולך על מראה זוהר ומתכתי. מכונות הקפה יכולות להיות גם יפות וגם מציעות קפה משובח.

מהן מכונות קפה טובות?

מכונות קפה מכילות דוד נירוסטה שמבטיח איכות קפה גבוהה ואפשרות להקצפת חלב. במקרים שונים ישנו מתקן הקצפה חיצוני המובנה בתוך המכשיר. במכונות ישנות אין אפשרות שכזו ויש להקציף חלב ידנית. מכונות קפה חדשניות יכללו משטחי חימום לכוסות ויאפשרו בחירה בין שימוש במים רותחים או בשימוש בקיטור לחליטת הקפה. המדף עליו יושבים ספלי הקפה מתפרק בקלות למען שטיפה וניקוי.

העתיד של מכונות קפה!

מכונות קפה הן ההווה של תחום הקפה, אך העתיד הוא מכונת אספרסו מקצועית בכל בית או משרד. יכולת ההקצפה של המכונות החדשות הופך אותן לאידאליות בזכות גודל קטן יחסית וארומה בלתי נשכחת. הטמפרטורה הנוצרת במכונת אספרסו טובה אידאלית ולכן הטעם והארומה בהתאם.

הסוגים השונים של קפה בעולם

מכונות קפה טובות, או מכונות אספרסו קטנות  אפשר לקנות בהרבה מקומות. עם זאת חשוב לשים לב למספר דגשים הכוללים בין היתר את יכולת הקצפת המים, לחץ המשאבה, סוגי הקפה שהמכונה מכינה, גודל, עיצוב, ועמידות. למרות שנהוג לחשוב שאיכות הקפה באיטליה היא הגבוהה בעולם, מבחני טעימה מסביב לעולם גילו כי הקפה הנמכר בארץ דווקא קולע לטעמם של רבים.

התקנה של מכונת אספרסו במשרד

התקנות של מכונות קפה מבוצעות בידי טכנאי מוסך. לא מומלץ להסיר את האריזה לבד כיוון שהאחריות במקרה זה פגה בו ברגע. חשוב לוודא שהטכנאי אצלו מזמינים את המכונה מספר מכונה אמינה ותקינה. ברגע שקונים מכונות קפה מצפים כולם לבוא ולטעום את כל הטעמים שהיא מכינה, לכן יש להצטייד מראש בפודים, פולי קפה, תערובות, והכי חשוב ספלים.

ידידותיות מכונות קפה

מכונות קפה ידידותיות הן נכס גדול. מכונות ישנות מכילות מספר רב של כפתורים ולפעמי מתבלבלים ולוחצים בניגוד למה שתכננו. מכונות קפה חדשות מאפשרות לבחור בקלות את ספל הקפה האהוב עלינו, בעזרת שמירה של תכניות קפה קודמות. בלחיצת כפתור אפשר ליהנות מהטעם האהוב.

הוסף תגובה