סוגים של מכונות קפה

מכונות קפה בעלות קפסולות פועלות לפי שיטה ייחודית של לחץ מים וטמפרטורה. לחץ המשאבה של מכונת הקפה הוא זה שחולט את הארומה הנפלאה של הקפה לתוך הספל. לכול מכונות קפה יש משאבה המזריקה מים בלחץ גבוה אל תוך מיכל הקפה הפנימי. משם הקפה נדחס לתוך הקפסולות, האחרונות מתפוצצות מהלחץ ומהטמפרטורה והקפה זורם דרכן אל הכוס. לחץ המשאבה נקרא בשפה המקצועית 'בר'. ככול שלחץ המים גדול יותר, כך מכונות קפה מוציאות קפה חלק יותר.

מהם הסוגים השונים של מכונות קפה?

מכונות קפה הכוללות טרמובלוק מתמחות באיכות גבוהה של קפה. המיוחד בשיטה זו היא שמכונת הקפה מזרימה רק את הכמות הנחוצה עבור ספל הקפה, ובכך מתאפשר טמפרטורה מדודה וקפה מושלם. החברות הגדולות בתחום מכונות קפה מציעות מכונות שונות במגוון גדלים, דגמים, צבעים ושימושים. רוב המכונות מתאימות למזיגה של כוס אחת בכל פעם אבל המכונות האיכותיות טובות לשני ספלים בו זמנית. פינוק מיוחד של מכונות קפה הוא קצף חלב מתוק להכנת קפוצ'ינו חם. כל מכונה מתמחה בקפה אחר. דגמים מסוימים יעודים לאספרסו, בעוד אחרים דווקא לקפוצ'ינו. מה שנותר לעשות זה לבחור את הצבע, ואת טעם הקפה האהוב עליכם, ותיהנו מקפה משובח כול בוקר.

מכונת קפה אוטומטית איכותית?

לא בכדי קפה משובח עושים באמצעות מכונת קפה חשמלית. הלחץ של המשאבה בשילוב הטמפרטורה המדויקת יוצרים קפה חלק ומלא ארומה. כשמכינים קפה באופן ידני, לא מצליחים לחקות  את האיכויות של מכונת הקפה האוטומטית. עצם הפינוק של קפה בלחיצת כפתור עושה את העבודה… לבקרים עם ארומה נפלאה וניחוח נעים מומלץ להשקיע במבחר מכונות קפה. 

כיצד מכונות קפה שונות?

מכונות קפה מקצועיות מאפשרות מספר פונקציות שמאפשרות לשלוט על הכנת הקפה כך שיקלע לטעמנו. ניתן לבחור פרמטרים שונים, כל אחד לפי טעמו האישי. יש המעדיפים הרבה קפה בספל שלהם, יש המעדיפים קפה חלש, יש האוהבים קפה מתוק, ואחרי חובבים של חלב מוקצף. בכל מקרה הקפה המוכן עשוי פולי קפה טריים. מכונת הקפה חולטת את הפולים ונפתרת מהפסולת למיכל נפרד.

הוסף תגובה