איכות מים מסוננים – איכות של תמי 4

אם פעם אנשים היו שותים מים מהברז פשוט כי לא הייתה בריריה אחרת, הרי שכיום מעטים הבתים בהם שותים מים ישירות מהברז. למרות ששתיית מים מאוד חשובה, טעם הלוואי פשוט פוגם בחוויית השתייה ועל כן לאור העובדה שכיום כן יש חלופות, אנשים מחפשים אחריהן, אחר חלופות שהן יותר טעימות וגם יותר בריאות. מה יותר בריא מאשר שתיית מים? ובכן שתיית מים שניתן לדעת שהם עברו סינון מבוקר והם עומדים בתקנים המחמירים ביותר ופה איכות מים מסוננים של תמי 4 נכנסת לתמונה.

תקנים

מהי איכות מים מסוננים של תמי 4? המשיכו לקרוא! חברת "שטראוס מים" הינה חברה מוכרת ואיכותית שמעמידה מגוון פיתוחים מתקדמים עבור שתיית מים יותר בריאה- ממש כמו מכשיר בר מים תמי 4. מכשירבר מים תמי 4 כולל מערכת סינון וטיהור מים איכותית ועל כן המתקן עומד באישור מכון התקנים ובתקן 1505. מכאן כאשר בוחרים לרכוש מתקן מים, יש לוודא שהוא לא רק מציע מים קרים וחמים בלחיצת כפתור, אלא הוא גם מוציא מים בריאים לפי  מיטב התקנים.

מסנן פחם

כלל מכשירי המים של חברת תמי 4 עומדים בתקנים המחמירים ביותר, לאחר שהם עוברים בדיקות תקופתיות ולוקחים דגימות אקראיות בבתי הלקוחות. כיצד נשמרת איכות המים? כיצד טעם וריחות הלוואי נמנע מהמים ונחסכים מאתנו? ובכן בר מים תמי 4 כולל מסנן פחן שתפקידו להרחיק לכלוך וחלודה ובאופן כללי כל גוף זר שאינו אמור להיות חלק מהמים. כמו כן אותו מסנן פחם גם סופח את טעמי הלוואי והריחות, כאשר את הפעולה משלימה נורה אולטרה סגולה שאחראית על הקטנת העומס הבקטריאלי.

אחריות אישית

לצד האיכות הגבוהה שמוצרי החברה יודעים להציע, גם יש לציין שגם על הלקוח חלה אחריות על  מנת לשמר את טעם המים הטוב ואת איכות ההרכב שלהם, כאשר תפקידו מסתכם בהחלפת הנורה פעם בשנה ובהחלפת המסנן כל חצי שנה. כמו כן תמיד מומלץ לשמור על המכשיר וסביבתו נקיים.

 מבחר פתרונות

בין מוצרי החברה ניתן למצוא תמי 4 באבל בר, תמי 4 פרימו ותמי 4 פמילי. מכאן שהמבחר הנו רב ומתאים באופן אידאלי הן עבור הסביבה הביתית והן עבור הסביבה המשרדית. מכאן שאם אתם מבקשים לשתות מים אך לא לסבול מטעמי לוואי ובטח שלא לסחוב בקבוקים, טוב להכיר שיש פתרון איכותי בהישג יד, כך שכל שנותר זה לבחור את הסוג המועדף.

הוסף תגובה