איכות מים מסוננים של תמי 4 נבדקת ומבוקרת

 

בריאות

הבריאות שלנו ושל הילדים שלנו היא הדבר הכי חשוב לנו. הדאגה לבריאות והשמירה עליה מתחילה בפרטים הקטנים של היום-יום. שתיית מים היא חלק בלתי נפרד מחיינו וההקפדה עליה חשובה לשמירה על הבריאות של כל המשפחה. כאשר אנו רוצים לתת לילדים שלנו את הטוב ביותר זה מתחיל מדברים בסיסיים כגון מים מסוננים ונקיים. מים כאלה ניתן לקבל בלחיצת כפתור מבר המים של תמי 4. בלחיצה אתת ניתן לקבל כוס מים נקיים וטעימים. ניתן גם לבחור האם אנו רוצים באותו רגע מים חמים או קרים.

תו תקן 1505

בר מים תמי 4 עומד בדרישות תו תקן 1505 שנה אחר שנה. תו תקן 1505 הוא תו תקן של מכון התקנים העוסק בנושאי הסינון והטיהור המתבצע המערכות המטפלות במערכות מי שתייה מכאניות. תו התקן של מכון התקנים מפורט ומקיף. התו כולל פירוט של הבדיקות שיש לבצע למערכות המשמשות לסינון וטיהור מי השתייה. בר המים של תמי 4 עומד בכל דרישות תו התקן, מבוצעים בו הבדיקות הדרושות ומספק מים איכותיים ובטוחים לשתייה.

הבדיקות והדגימות

מי שתייה מסוננים ממכשירי תמי 4 המצויים מבים המצויים באזורים שונים בישראל נדגמים בקביעות כדי לוודא שהמים אכן בטוחים, טובים לשתייה ועומדים בסטנדרטים הגבוהים שלנו. ביצוע הבדיקות נעשה בהתאם להתחייבות שלנו הנובעת מתו התקן. הדגימות של מי השתייה נשלחות למעבדה המבצעת את הבדיקות הדרושות לבדיקת האיכות של המים המסוננים.

איך מתבצע הסינון

בר מים תמי 4  מכיל מערכת סינון וטיהור מים הבנויה משני חלקים. חלק אחד הוא מסנן פחם והחלק השני הוא נורה אולטרה סגולה. המסנן מוציא ומרחיק מן המים את הגופים הזרים והלא רצויים. גופים כגון חלודה ולכלוכים מסוגים שונים. מסנן זה גם סופח אליו את הריחות והטעמים הלא טובים הנלווים למי הברז. הנורה האולטרה סגולה אחראית על סינון הבקטריות ומפחיתה משמעותת את ריכוזן במים. בזכות שני חלקים אלה מתקבלים מים מסוננים איכותיים, טעימים וטובים לשתייה.

תחזוקה

כדי לשמור על איכות המים המסוננים שמספק בר מים תמי 4 יש להקפיד על תחזוקה נכונה של המכשיר. לתחזוקה זו ישנם שלושה חלקים עיקריים. את מסנן הפחם יש להחליף כל מחצית השנה ואילו את הנורה האולטרא הסגולה יש להחיליף כל שנה. כמו כן, יש להקפיד ולשמור על הניקיון של המכשיר ושל הסביבה הקרובה אליו.

הוסף תגובה