איכות מים מסוננים – תמי 4

כיום בהרבה בתים אנשים נמנעים משתיית מי הברז ולו כיוון שיש להם ריח לוואי, טעם לוואי, או פשוט בשל החשש שהם אינם כה בריאים כפי שהם אמורים להיות. אם גם אתם מבקשים לשתות מים, אך לא ישירות דרך הברז הראשי, אם גם אתם מבקשים אחר פתרון נוח, אסתטי ואיכותי, נראה שאתם צרכים להכיר את מתקני בר מים תמי 4. מתקנים אלו הם פרי פיתוח שמבוסס על שנות מחקר ועמידה בתווי התקן המחמירים ביותר. מכאן שכל שיש לעשות זה לבחור את המתקן הרצוי ולחזור ליהנות משתיית מים קרירים ונקיים.

 יחידת מסננים

מהיום אין יותר צורך לחשוש לגבי צריכת שתיית המים. בר מים תמי 4 מציג מערכת סינון יעילה ופשוטה, כך שהלקוח אינו צריך להתעסק עם דבר, מלבד ללחוץ על כפתור וליהנות מכוס מים צוננים וכמובן שגם טעימים.איכות מים מסוננים של תמי 4 מתאפשרת בזכות שני פרמטרים עיקריים. ראשית ישנו מסנן פחם שתפקידו להרחיק מגוון גופים זרים מהמים, גופים כגון חלודה, אבנית או פשוט לכלוך, וכפעולה משלימה גם ישנה נורה אולטרה סגולה שעוזרת להפחית את העומס הבקטריאלי.

 אכיפת התקן

שילוב של שני האלמנטים הנ"ל לצד פיתוח איכותי, מובילים את המים לא רק להיות נקיים ונטולי טעמים וריחות לוואי, אלא גם לזכות לעמוד בתקנים המחמירים ביותר- לעמוד בתקן 1505 הנוגע לטיהור וסינון מי השתייה. עוד יש לדעת שמטעם התקן המים המסוננים נבדקים באופן תדיר ע"י מדגמים מוקפדים בבתי הלקוחות, וזאת על מנת לאשר העמידה בתקנים. מכאן שאין צורך לחשוש לגבי איכות המים, אלא ניתן לתת לילדים לשתות את המים הבריאים ביותר ואף באופן מהנה וידידותי למשתמש.

פעולות משלימות

סה"כ מדובר על לחיצת כפתור, והכוס או כד המים מתמלאים במים בריאים, קרירים, (או חמים), וטעימים. כמו כן יש לשים לב להחליף את הנורה האולטרה סגולה, (אחראית על מזעור העומס הבקטריאלי מהמים), פעם בשנה ואת מסנן הפחם, (מרחקי מגוון גופים זרים מהמים), פעם בחצי שנה. בנוסף ישנה הנחיה נוספת הנוגעת לשמירת האיכות הגבוהה- יש לשמור על סביבת המתקן נקייה. כאמור פעולות משלימות פשוטות אך חשובות.  לסיכום- איכות מים מסוננים של תמי 4 אינה עומדת בספק ועל כך מעיד תו התקן עמו המתקנים מגיעים. מכאן כל שיש להחליט זה האם מעדיפים את מתקן תמי 4 באבל בר, תמי 4 פרימו או שמא את מתקן תמי 4 פמילי.

הוסף תגובה