אימון אישי -אימון לתוצאות

 

 www.tene-c.co.il 
אימון איש – אימון לתוצאות
בצמתי חיים, במצבי שינוי  ואי  ודאות, כאשר אנחנו חייבים "לקחת את המושכות" לידינו, לקבל החלטות ולבצע פעולות, אנו רואים שניהול עצמי הוא לא כל-כך פשוט. 
מול הצורך בשינוי, בבחירה חדשה, בפריצת-דרך ניצבים כסלע כל הגורמים המקשים, אלו המעכבים ומפריעים לנו לבחור את הבחירות הנכונות.
החסמים שלנו רבים ומגוונים. חלקם חיצוניים לנו, כלומר תנאים סביבתיים. חלקם פנימיים, כלומר מבנה  אישיות. 
מבלי לשפוט מה משפיע יותר על תפקודנו בחייםהרי בסופו של יום ההרגלים שנוצרו לנו, הרגלי מחשבה ותפקוד הם הגורם המכריע, המעצב את חיינו.

יכולת השינוי, השיפור, ההצלחה הכלכלית , החברתית, האישית (גם המינית) תלויים באופן רב (לא בלעדי) ביכולת שלנו לשלוט, בתגובות שלנו לדברים החיצוניים לנו.
קשב פנימי, (מודעות), חוזק רגשי, יכולות לימוד, תרגול ושינוי, כמו גם יכולת קבלת החלטות אלו משאבים שיש לכל אדם.
היכולות שלנו הן חלק מההון האישי שלנו. מדובר בהון גמיש מאוד,במצבים מסוימים הוא מתפקד נהדר (שווה הרבה) במצבים מסוימים מתפקד רע (גורם לעצמו נזק).
השאלה היא איך אני משנה, משפר, פורץ לעצמי דרך, כך שחיי יתנהלו בסביבה המתאימה לי, שחיי ייסובו סביב נושאים המתאימים לאישיות שלי, תוך תפקוד יעיל.
אימון אישי – אימון לתוצאות
האימון האישי /עסקי  על גוונהם השונים מציע גישה המתייחסת אל האדם כשלם. לכן, כמעט במקביל, האימון האישי פועל על שלושת הגורמים היוצרים לאדם את תוצאות  חייו:  במרחב הרגשי, במרחב הקוגניטיבי ובמרחב התפקודי .

באימון אישי דנאמי המתאמן יוצר מצב בו הוא:
– מרחיב מעגלי אפשרויות.
– מפיק מעצמו אנרגיה לעשייה.
– בוחר יעדים המתאימים לצרכיו, כישוריו ואופיו ופועל באופן מסודר ויעיל לשם הצגת תוצאות.

תוצאות היעדים ובייחוד יישום היעד המרכזי ייצרו, ימגנטו מעגלי חיים נוספים לביטחון, סיפוק והצלחה ויקרבו במידת האפשר את המתאמן לאורך חיים בוא הוא רוצה.

מרכז טנא לאימון P.C.A אימון אישי,הכשרת מאמנים בחיפה, הכשרת מאמנים בתל אביב, אימון עסקי , אימון לנהלים.
 www.tene-c.co.il 

הוסף תגובה