אימון אישי לזוגות וזוגיות מוצלחת במיוחד

זוגות רבים מנהלים מערכת זוגית שאינה תורמת באמת לתחושות האושר שלהם וחיים בתחושה הולכת וגוברת של תסכול ואכזבה. בד"כ זוגיות מהסוג הזה מאופיינת בחוסר פרגון הדדי, בקנאה ובתחרות סמויה וגלויה על "תפקיד המוביל" והשולט במערכת. 

לעומת זאת, זוגיות טובה מבוססת על כבוד והערכה והענקת החופש לצד השני להתפתח ולצמוח ולהגשים את שאיפותיו. זוגיות טובה תעניק לשני בני הזוג בטחון חום ואהבה החיוניים כ"כ לאיכות ושמחת החיים של כל אחד מבני הזוג ושאר המשפחה.  
 
במציאות החיים התובענית שהרוב חיים בה אין מספיק זמן איכות לבני הזוג וצריך להתאמץ כדי לייצר אותו. נכון שאין זוג שלא עובר עליות ומורדות ולעיתים משברים של ממש עדי כדי רצון לפרק את השותפות ובאמת במקרים מסויימים עדיף מצב זה לכל הצדדים מאשר להמשיך ולאבד אנרגיה זמן ומשאבים על קשר שגורם סבל לכל אחד מהצדדים וכשיש ילדים אזי המצב עוד יותר מורכב, אבל אני באמת מאמין שאת רוב המשברים ואת רוב מערכות היחסים ניתן להעלות בקלות על מסלול חדש של אהבה והצלחה.
 
עם השקעה קטנה יחסית ורצון אמיתי ניתן ללמוד כיצד להוביל את המערכת הזוגית למקום טוב ורצוי כזה שיניב תוצאות מספקות לשני בני הזוג. תהליך אימון אישי איתי הוא עבודה משותפת עם שני בני הזוג במטרה לשנות את המצב ולהפוך את המצב העכשווי לכח מניע ומנוף עוצמתי להצלחה. 
 
בתהליך לומד כל אחד מהצדדים להשקיע מאמץ, להטמיע וליישם דפוסי חשיבה והתנהגות אשר מבטאים את כוונותיו הכנים להיות שותף וחבר אשר מעריך ומסייע להצלחתו של הצד השני להתפתח ולהגשים את שאיפותיו האישיות והמקצועיות וביחד גם את המטרות המשותפות להצלחה בתחומים המרכזיים של החיים.  

אם הנכם נמצאים בתוך מערכת זוגית מורכבת או כזו שהפסיקה להשב לכם אושר. חשוב שתדעו ותאמינו כי ניתן להחזיר את הניצוץ שאבד גם במקרים שהמצב נראה אבוד ולעולם אין להתייאש. 

ביחסים שהחלו עם רגישות חום ואהבה יש תמיד את הפוטנציאל להיות מוצלחים ממש כמו פעם ואף הרבה ויותר מכך וכדאי לתת לזה הזדמנות – יש רק מה להרוויח…

הוסף תגובה