אימון אישי לילדים

למה אימון ילדים? 

-שיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים וחברים. 
-שיפור ביצועים אקדמיים בכלל ונושאים כגון יעילות עבודה, דיוק, סיום 
-מטרות, התארגנות וכו'. 
-העלאת רמת העצמאות בהתמודדות עם מטלות היומיום. 
-שיפור הדימוי העצמי. 
-שיפור המיומנויות החברתיות. 
-הגדלת הביטחון של הילד בחיי הקהילה. 

הילדים הם המחר. איך אנחנו עוזרים להם היום?

"ילד צריך תמיד שיהיה לו מישהו שייתן לו יד שיביט עליו ואליו שיעריך אותו סך חיי אדם זה 
הם כמה האנשים הושיטו לו יד וכמה דחפו אותו לבור ואם אתה מצליח לתת לילד קטן את 
ההרגשה שהוא שווה.. עשית הכל."

אימון אישי לילדים עם הפרעות קשב וריכוז 

אימון תלמידים וסטודנטים בזמן שהם עדיין מפתחים הרגלי למידה ועבודה מאפשר להם להבין איך הם לומדים ומהן האסטרטגיות הטובות עבורם לתקוף נושאים איתם הם מתמודדים. עבודה עם מאמן מעלה את הדימוי העצמי של המתאמן ע"י סיוע לתלמיד לשפר את כישורי הלמידה והעבודה שלו.

ילדים עם הפרעת קשב וריכוז (ADD/ADHD) הינם לרוב אינטליגנטים מאד אך אינם עומדים בציפיות ההורים ו/או המורים שלהם. בנוסף לכך, תלמידים אלה רואים את בני כיתתם, אותם הם תופסים כמי שאינם בקיאים כמותם לעיתים, מטפסים דרך משימות דידקטיות, אשר הם לרוב אינם יכולים להתחיל בהן, שלא לדבר על סיומן.

תלמידים עם ADD מתמודדים לעיתים עם אתגרי ניהול זמן והתארגנות. טיפול במיומנויות אלה, כאשר התלמיד צעיר עדיין, עשוי לסייע ברכישת ההרגלים הנכונים עבורו, אותם יישא עימו בהצלחה גם בבגרותו.

דרך עבודה עם מאמן אישי, יש לתלמיד האפשרות ללמוד על עצמו ועל הדרך בה משפיעה הפרעת הקשב על חייו, כמו גם איך לנצל את הכישורים הייחודיים לו ואת מתנות הADD שלו. אין גיל מינימלי להתחיל לעבוד עם מאמן אישי. יש ילדים בני 9 שהם ברי אימון ואילו בני 16 שאינם ברי אימון.

כדי להיות בר-אימון על הילד להפגין רמה של בגרות שתאפשר לו:
1. לקחת אחריות על מעשיו ופעילותו.
2. להיות בעל מוטיבציה ללמוד על עצמו
3. להיות בעל רצון לשפר את ביצועיו.

באימון ילדים מזהים את החוזקות הפנימיות ואת היכולות שלהם במטרה לאפשר להם להצליח במה שירצו.

בתחילת יחסי האימון יוצרים הסכם בין המאמן, התלמיד והוריו, המגדיר באילו נושאים יתמקד האימון, למשך איזו תקופה, היכן יתקיים וכו'. מרבית התלמידים עובדים על נושאים הקשורים בבית הספר, החל ממשימות ארוכות טווח: התנהגות בכיתה, ארגון (התיק, החדר), סינגור עצמי בבית ספר סיטואציות חברתיות, התנהגות כללית – קימה בבוקר, יציאה בזמן מהבית לבית הספר ונושאים אחרים שעולים באימון.

עבודה עם ילדים ומתבגרים לרוב אפקטיבית יותר באימון פנים אל פנים. באופן כללי, הילד נפגש עם המאמן אחת לשבוע, למשך שעה. בין האימונים הילד נדרש להיות בקשר יומי עם המאמן, דרך הטלפון או הדואר האלקטרוני, במטרה לדווח על התקדמות המשימות שהתחייב לבצע.

במהלך תקופת האימון, המאמן והמתאמן יבדקו את התקדמות המטרות הספציפיות עליהן עובד המתאמן (התלמיד). חשוב מאד שההורים יהיו שותפים במטרות שהוגדרו ע"י בנם/ביתם, ויתמכו בהם דרך מערכת תגמולים מותאמת

הוסף תגובה