אימון אישי לתזונה נכונה

אם אתם מתקשים לשמור על דיאטה לאורך זמן , ומוצאים את עצמכם עולים ויורדים במשקל ללא הרף, יש לי את הפתרון המושלם עבורכם – אימון אישי להרזייה !

במהלך אימון אישי להרזייה אני מלמדת את מתאמניי כיצד לשנות את הרגלי האכילה שלהם לטובה, ומסגלת להם כלים, שיעזרו להם להתמיד באורח חיים בריא, הכולל תזונה נכונה ובריאה לאורך זמן.

אימון אישי לתזונה נכונה מהי?

במסגרת אימון אישי להרזייה , אני עובדת יחד עם המתאמנים שלי על מנת לבנות להם תוכנית דיאטה המבוססת על תזונה נכונה. העיקרון המרכזי של תזונה נכונה הוא, שיש ליצור איזון בין כמות האנרגיה שמוכנסת לגוף דרך מזון, לבין הכמות שמנוצלת דרך פעילות גופנית. בנוסף לכך, תזונה נכונה היא תזונה, אשר מטרתה לשמור על בריאות הגוף, ולכן דיאטה זו לא מכילה מזונות מזיקים, הכוללים חומרים משמרים, צבעי מאכל, מזון מעובד, עודף סוכר ועוד.

 

כמאמנת אישית להרזייה אני מאמינה, שהבסיס של דיאטה מוצלחת הוא הירתמות נפשית מלאה למשימה. לכן, העבודה שלי אינה מסתכמת אך ורק בבניית תפריט של תזונה נכונה, אלא גם באימון נפשי כולל בדרך להרזייה.

בתהליך של אימון אישי להרזייה אני עוזרת לכל מתאמן להכיר את עצמו ואת הרגלי האכילה שלו טוב יותר, ובהתאם לכך לשנות אותם. למשל, האם הוא משתמש באוכל כפיצוי על חסך רגשי? האם הוא אוכל מתוך שעמום? מהן "נקודות החולשה" שלו בתחום המזון? – על שאלות אלה, ורבות אחרות, אני עונה יחד עם המתאמן, ועוזרת לו לפתח הרגלים חדשים של תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

החשיבות של תזונה נכונה בחיינו

רבים נוטים להמעיט בערך האוכל שאנחנו מכניסים לפינו, ורואים בו רק אמצעי להשקיט את הבטן "המקרקרת". אך למעשה, לתזונה שלנו יש השפעה רבה יותר על הגוף משאנחנו חושבים. תפריט תזונה נכונה, שנבנה במסגרת אימון אישי להרזייה, הוא שעושה את ההבדל בין עייפות כרונית להתנהגות מלאת מרץ, בין מערכת חיסונית חלשה לחזקה, בין בעיות עור לעור זוהר ובריא.

כלומר, תזונה נכונה משפיעה על חיינו במובנים רבים, ולכן היא לא מהווה רק אמצעי עיקרי בדרך להרזייה, אלא אמצעי עיקרי בדרך לאורח חיים טוב יותר!

הוסף תגובה