אירוע עם מטבח שף איכותי

אירוע עם מטבח שף איכותי

חתונה בגן אירועים באשקלון היא הרגע הגדול והמרגש שלכם. אתם רוצים שתהיה לכם החתונה המיוחדת והטובה ביותר. רוצים לגעת בכל הפרטים הקטנים ולדאוג שהאורחים שלכם יהנו מכל רגע. ודאי הדבר הראשון שחשבתם עליו שהאורחים שלכם יהנו מהאוכל. אוכל באירוע בגני אירועים באשקלון הוא הדבר העיקרי ביותר והיקר ביותר. חשוב שיהיה אוכל מגוון, צבעוני, מזמין וטעים. חשוב שהוא יהיה טרי ויגיע אל האורחים חם. אך כאשר מבשלים לקבוצת אנשים גדולה, לא בהכרח יהיה קל להגיע לכל הקריטריונים הללו. לכן הדרך הטובה ביותר לדעת שתוכלו לקיים את כל הקריטריונים או לפחות את רובם היא לוודא שהאירוע שלכם הוא אירוע מטבח שף. כלומר, שלמקום יש שף עם תפריט מנות מגוון הכולל את הקריטריונים שהזכרנו קודם וגם שהמטבח שלו כולל את כל האבזורים החדשים ליצירת אוכל טעים.

טעמים מיוחדים ומנות מגוונות באירוע מטבח שף

אירוע מטבח שף, הוא שונה מאירוע קייטרינג בגן אירועים קטן. באירוע קייטרינג לרוב יהיו מנות קבועות אשר מגישים באופן דומה במרבית האירועים. כאשר למקום יש את שף המקום, תוכלו לשבת איתו, להתייעץ על המנות, להוסיף אפשרויות חדשות ומפתיעות וכל מנה לא תהיה דומה למנות מאירועים קודמים. למעשה אירוע מטבח שף מבטיח לכם ייחודיות בכל הקשור לאוכל. כמו כן, חומרי הגלם יהיו הרבה יותר איכותיים כי שפים ידועים לא יתפשרו על חומרים באיכות נמוכה. עליהם להוציא אל השולחנות מנות מיוחדות וייחודיות וחומרי הגלם משפיעים על כך מאוד

בחירת שף שאינו שייך לגן האירועים

יש מקומות עבור אירועים עסקיים או אירועי חתונה אשר אינם מצוידים בשף המקום ומציעים לזוגות לקחת קייטרינג או שף באופן עצמאי. זו אפשרות נהדרת כי למעשה אתם יכולים לבחור את השף המועדף עליכם. תוכלו לקבל המלצות, לטעום מספר מנות מתוצרת ידיו והוא כבעל מקצוע ירצה שתצאו מרוצים ויציע לכם מנות מיוחדות וייחודיות. זו אפשרות נהדרת להביא לאורחים שלכם חווית טעמים אחרת ומיוחדת.

בחירת שף מתמחה בבישול מסוים

לרוב השפים יש אג'נדה ואהבה לאוכל מסוים. יש שפים שמתמחים בבישול בשרים, יש שפים שבישול חלבי זה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב ויש כאלו אשר משלבים מאכלי עולם. בבחירת אירוע מטבח שף חפשו את ז'אנר האוכל שאתם מעוניינים שיהיה בארוע שלכם. חישבו על האורחים, מה לדעתכם היו הכי רוצים לאכול. ביחרו שף שידע להכין עבורכם מגוון של מאכלים כך שכל אחד יוכל למצוא את האוכל שהוא הכי מתחבר אליו. 

בחירת שף בעזרת המלצות

אחת הדרכים הטובות לדעת אם שף הוא טוב היא לשמוע המלצות מאנשים שלקחו אותו לאירע שלהם או כאלו שישתתפו באירוע של שף מסוים. זו דרך מצוינת לשמוע מה אחרים חושבים על אוכל של שף מסוים. זו ללא ספק בדיקה נהדרת כדי לבחון האם זה השף שתרצו באירוע.

טעימות לפני בחירת אירוע שף

דרך נוספת לדעת האם אתם מתחברים לשף מסוים היא לעשות טעימות לפני שסוגרים עסקה. כדאי לבקש להגיע לאירוע, להתרשם ולטעום. פחות כדאי לעשות טעימות מיוחדות כי הרי בישול להרבה אנשים אינו דומה לבישול למספר אנשים מצומצם. זו דרך טובה מאוד לדעת האם הבישול של השף הוא לטעמכם. מומלץ מאוד ללכת למספר שפים, להתנסות במנות ולבחור רק לאחר הטעימות. בכל זאת, אתם משקיעים בשף במיוחד, כדאי שהמנות יהיו לשביעות רצונכם. 

תהליך בחירת המנות

לאחר שבחרתם את השף המיועד, כעת שבו עם השף, הסבירו לו מי אתם, מי האורחים שלכם ואילו מנות יכולות לעניין אתכם. תגיעו פתוחים ותנו לו להציע לכם תפריט. התפריט צריך לכלול מנות בופה, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. ודאו שאתם מקבלים לשולחן גם סלטים ומנות פתיחה. כדאי מאוד לשלב מנות מיוחדות עם תפריט פשוט, כך שלאורחים יהיה מגוון. אורחים שאוהבים להתנסות במנות מיוחדות יוכלו להנות וגם אורחים שמעדיפים את המנות הפשוטות יותר יוכלו להנות. זה הסוד בבחירת תפריט מנצח באירוע שבו יש מגוון של אנשים. 

לסיכום, אוכל באירוע הוא אחד הדברים העיקריים והחשובים ביותר. אחת הדרכים להביא לאירוע שלכם אוכל טוב הוא לבחור באירוע מטבח שף אשר איתו תוכלו לבחור מנות ייחודיות, תפריט מגוון ותוכלו להיות בטוחים שהאוכל שאתם מקבלים יהיה ייחודי, טעים, טרי, נקי ועשוי מחומרי גלם טובים ואיכותיים.

הוסף תגובה