אישה – עשי זאת בעצמך אך לא לבדך

"אין אישה מכוערת,יש אישה עצלנית"…(הלנה רובנשטיין).אישה יפה חיצונית,על זה אין עוררין .אך אישה יפה יותר בפנים.אישה היא עוצמה היא יופי פנימי.

על עצמי אספר שמעולם לא הורשתי והרשתי לעצמי לברר מי אני באמת,מעצלות.בסופו של דבר אנו מה שאנחנו בוחרות להיות,הכל תלוי בנו,בעצמנו .

החיים הם בחירה והבחירה בידנו.אני מה שבחרתי להיות,קל לי לשכוח זאת לפעמים.המשפט הזה הוא מקור כוחי,חוסך ממני תלונות ותרוצים.איך שהוא לא תמיד זכרתי אותו…אז הגעתי לאמצע החיים.

יש באישה כוח,אך האם היא מאפשרת לעצמה להיות מודעות לו?

נשים שמצליחות לא נולדו סתם כך,הם לא מה שהן בגלל מזל הן יצרו את ההצלחה שלהן על ידי בחירה.ויש תג מחיר שמצורף לה.

אשה היא רגשנית,זה לא שיא המחמאה אבל זהו זה.אישה מעניקה לזולת את הדלק שנחוץ לו,עושה כל שביכולתה לתקן את מה שמתקלקל ומעניקה הכל בחיוך ובאהבה,זה בוודאי בסדר.אנחנו צריכות להיו גאות על כך שיש לנו את הכוח להעניק,יש כאן בהחלט מקום להערכה עצמית."אישה בונה אישה הורסת "-אישה בונה עתיד ליקיריה מנסה לטפס בסולם התלול שלה ובמקביל מטפחת משפחה ובית ומגדלת ילדים ובמקרים רבים מתחילה להבין שבעתיד הקרוב היא תהיה סבתא.

 

אני חוזרת ואומרת לעצמי "השקיעי בעצמך!" ולא יכולה לפעול למען זה.

מעייף אפילו רק לחשוב כמה אנחנו דוחסות לחיינו,אני כבר שומעת אותכן אומרות "את צודקת אבל…"

אישה צריכה להשקיע בעצמה ויפה שעה אחת קודם,לא לוותר על המחוייבות אך גם לא להחמיר עם עצמה יתר על המידה כשאינה מצליחה לעמוד בתוכנית שלה.לא נורא,מה שחשוב זה להמשיך ולחתור אל ההצלחה.

צאי לדרכך הבטיחי לעצמך להקדיש את כל הזמן והמרץ כדי לבחון את עצמך ולגלות מה את אוהבת לעשות כצעד לקראת יצירתם של חיים שאת רוצה לעצמך.

לסיכום:

מה שאני כותבת הוא פשוט: העניקי לעצמך תשומת לב,אוהבת וקפדנית בדיוק כמו שאת מעניקה לאחרים בחייך שאת אוהבת.אל תנסי למצוא לעצמך זמן דאגי שהוא יהיה,גם אם את עסוקה וחרף כל הקשיים שנתקלת ותתקלי התמידי.

עשי זאת! ואז לא רק שאת תצאי נשכרת אלא כל המעגלים שסובבים אותך ונסמכים עליך.

ככל שתעלה מידת שביעות רצונך כך תהיי בטוחה שאת נמצאת במקום שאת רוצה להיות.

עשי זאת בעצמך אך אל תעשי את זה לבד

הוסף תגובה