איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר

מצלמה תרמית לאיתור נזילות היא השקעה משתלמת בגלל שמונעים הרס מיותר, שבירה של הקירות, הרמה של הריצוף וכן הלאה. עם זאת, טווח המחירים אינו קבוע ומושפע מגורמים שונים שאותם כדאי להכיר עוד לפני שיוצרים קשר עם אינסטלטור מוסמך

מצלמה טרמית מאפשרת לאתר את המקור של הנזילה מהר ובקלות. בשביל לעשות את זה, פותחים את המים החמים ונותנים להם לזרום בצינורות השונים של הבית. לאחר מכן, מפעילים את המצלמה שמבצעת הדמיה תלת ממדית של מה שקורה בצנרת. ההדמיה מאפשרת לראות איפה המים החמים עוברים ואיפה הם נוזלים, מה שמסייע לאתר את המקור המדויק של הנזילה.

איתור מקור הנזילה חוסך הרס מיותר. באמצעות מצלמה תרמית ניתן למשל לחסוך את הצורך לשבור את הקיר, להרים את המרצפות, להרוס את התקרה וכן הלאה. מבחינה כלכלית, איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר טוב גם יכול להיות השקעה משתלמת: הוא מאפשר לאתר את המקור של הנזילה מהר וביעילות וכך מוכיח את עצמו גם מבחינת האופן שבו בוחרים את התיקון של הבעיה.

מה משפיע על המחיר של איתור נזילות במצלמה טרמית?

העניין הוא שבמהלך הצעה על איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר הוא עניין גמיש. הנה למשל כמה גורמים שמשפיעים על המחיר ועוזרים לקבוע אותו:

  1. מיקום הנזילה – ככל שהנזילה ממוקמת באזור מורכב יותר ופחות נגיש, כך המחיר של השירות יעלה. הסיבה לכך קשורה למשך העבודה ולאופן שבו צריך לבצע אותה כדי לאתר את מקור הנזילה בלי לגרום הרס מיותר.
  2. מה כלול במחיר – לא כל שירות של מצלמה טרמית מתומחר באותה צורה. השירות הבסיסי כולל למשל בדיקה של מערכת המים החמים ומערכת המים הקרים תוך כדי בדיקת לחץ המים, אך ניתן גם להזמין שירותים נוספים במחיר נפרד ובהם בדיקה של מערכת הדלוחין או בדיקת ליקויי איטום. על כל שירות כזה משלמים תוספת מחיר.
  3. הצלחת האיתור – במידה ומאתר נזילות במצלמה טרמית לא מצליח לאתר את המקור של הנזילה, משלמים רק על הביקור בלבד. אז אמנם גם כאן מדובר על איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר שיכול להגיע לכמה מאות שקלים, אך הוא נמוך יותר בהשוואה לשירות שכולל גם את האיתור של הנזילה וגם את התיקון שלה.

מה המחיר הממוצע?

בשביל לאתר נזילות במצלמה טרמית נצטרך להיערך להוצאה כספית ממוצעת של 1,200 ש"ח. בשביל לאתר נזילה באמבטיה נשלם כ-2,000 ש"ח ובשביל איתור נזילות בחצר כ-1,700 ש"ח. השירות כולל איתור של הנזילה ותיקון של הבעיה, לרבות בדיקת הצפה והפקת דוח ממצאים.

כדאי לזכור שבמחינת איתור נזילות במצלמה טרמית, המחיר יכול להיות ממומן בחלקו על ידי חברת הביטוח. בשביל לעשות את זה, יש לבחון את תנאי הפוליסה. 

*חשוב לציין כי המחירים המצוינים בכתבה הם הערכה בלבד אודות ממוצע של שירות "איתור נזילות במצלמה תרמית"

הוסף תגובה