אלבום תמונות דיגיטלי

אלבום תמונות דיגיטלי הינו הדרך הקלה והחדשה לארגון התמונות והצילומים שלכם. אלבום תמונות הוא למעשה אלבום צילומים דיגיטלי, שבנוי מתמונות שבחרתם בעצמכם ושצילמתם עם מצלמה דיגיטלית או שסרקתם מתמונות של תצלומי פילם. זו הדרך המודרנית של המאה ה- 21 ליצירתיות בצילום. תגידו שלום לאלבומי הפלסטיק המתפרקים והמיושנים. כיום תוכלו להכין אלבום תמונות בעצמכם על ידי שימוש בתוכנה ידידותית למשתמש שמאפשרת בחירת צבע ורקע לכל דף בהתאמה לאירוע ובפעולה קלה של העברת צילומים מהמחשב שלכם אל תוך התבניות לעיצוב דפים שמציעה התוכנה. כך תוכלו ליצור אלבום תמונות מרהיב, בעיצוב אישי ולפי טעמכם ובהתאם למטרה של האלבום. ניתן להוסיף גם קטעי מלל ובתוביות מתחת לתמונות כך שתמיד תזכרו איפה כל תמונה צולמה ואת החוויה של הרגע. האלבום מגיע בכריכה קשיחה ומבריקה ממש כמו ספר צילום מקצועי, שמודפס באיכות גבוהה בחברה איכותית המתמחה בהפקת אלבומים דיגיטליים, ושאותו אתם מכינים בעצמכם על המחשב האישי וללא מאמץ.

באלבום תמונות דיגיטלי כיף להסתכל על התמונות. לשבת בנחת עם האישה או עם הילדים וגם הסבא והסבתא מוזמנים לחגיגה! תוכלו להשוויץ בכשרון הצילום שלכם ובעיבודי הפוטושופ המיוחדים או סתם להעלות חוויות משותפות. מומלץ במיוחד ליצור אלבום תמונות עבור אירועים מיוחדים שאנו רוצים לזכור למשך זמן רב, למשל אלבום בר מצווה או בת מצווה, אלבום חופשה, אלבום יום הולדת, אלבום נישואין ועוד. הדמיון הוא הגבול.

גם אתם יכולים להכין אלבום תמונות משלכם בצורה מהירה ופשוטה לפי ההוראות שבאתר אלבומי תמונות. כל מה שצריך זה מחשב אישי, תוכנה להכנת אלבום וכמובן – התמונות שלכם שאתם הכי אוהבים.  כל אלבום תמונות כזה מגיע בגדלים שונים, במספר עמודים לפי בחירתכם ובכריכה מהודרת. נשאר לכם רק להוסיף הקדשה אישית והנה לכם מתנה מהסרטים!

הוסף תגובה