אלבום תמונות לחתונה

אלבום תמונות לחתונה – כבר מזמן לא מה שחשבתם… 
כאשר אנו מדמיינים אלבום תמונות של חתן וכלה התמונה הראשונה שעולה במוחנו היא של זוג במיטב מחצלותיו מצולם בשעת השקיעה על חומות עכו העתיקה יפו העתיקה (בהתאם למיקום הגיאוגראפי של זוג האוהבים…).
מסתבר שבשנים האחרונות יחד עם כל שאר החידושים המקוריים בענף החתונות, יותר ויותר זוגות מעדיפים שלא לעשות את אלבום תמונות קונבנציונאלי אלא דווקא משהו מיוחד ומרשים בהרבה.
הזוגות הצעירים של ימנו, נוטים לערוך את הצילומים ל אלבום התמונות של החתונה  במקומות אקזוטיים ומיוחדים, ובהרבה מאוד מקרים במקומות שיגרתיים שכרוכים במסלול הנפתל שעברו יחדיו בדרך מהיותם שני זרים למשפחה חדשה. 
מיקום פופולארי במיוחד שמשמש הרבה מאוד זוגות כסט צילום הוא מקום המפגש הראשון שלהם. 
ישנם זוגות שמצטלמים בפאב או במועדון שהכירו בו וישנם זוגות, שמה לעשות, הכירו בחנות הירקות השכונתית – ועל כן הם מצלמים שם את אלבום התמונות של החתונה שלהם… 
זוגות מקוריים אוהבים להצטלם במקומות שמעלים חיוך על פני המדפדפים באלבום התמונות, הספארי ברמת גן או החי פארק בקריית מוצקין אירחו באחרונה עשרות זוגות שביקשו לערוך סשן צילומים במקום בצהרי היום החשוב בחייהם. 
כך או אחרת, בכל מקום בו תבחרו לצלם את אלבום התמונות חשוב להקפיד על כמה כללים בסיסים שיגרמו לילדיכם ולאורחי המקום להתבונן בשמחה באלבום התמונות – ולא פיחות חשוב, שיגרמו לכם להתבונן באלבום התמונות של החתונה ולזכור כמה צעירים ויפים ההיתם לפני הלידות ושגרת הנישואין. 
1. הקפידו להביא צלם מקצועי ומקצוען- צלם שיודע את עבודתו נאמנה יוציא אתכם הרבה יותר יפים מצלם בינוני. 
בטרם תבחרו צלם עלעלו באלבומי התמונות של מספר צלמים ובחרו בצלם שהצליח להפוך את הזוג המאושר ליפה יותר מבמציאות.
תמונות החתונה הן למעשה הדבר היחיד שנשאר לאחר שהאורחים חוזרים לביתם ועשן הזיקוקים מהאירוע מתפזר – לכן זהו ממש לא המקום לחסוך בו. 
2. אל תצתטלמו בשעות בהן יש שמש חזקה – השמש היא האויב הגדול ביותר של הצילום. 
כאשר השמש בגבו של הצלם היא חודרת מבעד לעדשה ומטשטשת כל חלקה טובה בפריים. 
אם השמש מול המצלמה ( בגב האובייקט) התמונה יוצאת מסנוורת כמעה גם במצלמות עם צמצם קטן במיוחד.
וכאשר השמש סתם חזקה – היא מבליטה כל פרט ופרט בגוף מה שגורם לרוב האנשים (שלא רשומים לסוכנות דוגמנות כלשהי) 

הוסף תגובה