אלבומי תמונות מעוצבים לאירועים מושלמים

זה עתה חזרתם מערב מושלם במסגרת אירועי חברה שקיימתם,אתם מחברים את המצלמה הדיגיטאלית למחשב הביתי,מעתיקים את כל התמונות מהאירוע לתיקיית קבצים שכבר קיבלה את השם: אירוע חברה….(חודש)….(שנה),מסתכלים על התמונות המיוחדות שצילמתם,מעלים חיוך רחב וכבר מתכננים את הצעד הבא שלכם: הפקת אלבום מעוצב שיכיל את מיטב התמונות מהאירוע ויוקדש כולו לעמיתים שלכם מהעבודה.

אלבומים מעוצבים הן כבר טרנד מבוקש בקרב מקיימי אירועים פרטיים,משפחתיים וקהילתיים כאחד. אלבומים מעוצבים נחשבים לתחליף המודרני של אלבומי התמונות הישנים ומהווים מקור של חדשנות בענף הצילום,הדפוס והעריכה הגרפית. אלבום מעוצב הוא מזכרת נפלאה מכל אירוע ויכול להיות מתנה מושלמת לכל אירוע!

 

חידושים והמצאות

עם כניסת המצלמות הדיגיטליות לתוך חיינו הסתיים עידן פיתוחי התמונות על גבי ניירות צילום. בשנים הראשונות למהפכת המצלמות הדיגיטליות, היכולות להעלות את התמונות על מחשב או דיסק לא סיפקה את האנשים שהיה חסר להם את מרכיב  "הדפדוף" בחומר מוחשי להצגת תמונות מאירועים שונים. בתי הדפוס בשילוב גרפיקאים וצלמים המציאו את המצור הנדרש: אלבומים מעוצבים דיגיטאליים.

אלבומים מעוצבים הינם למעשה הסיפור האישי שלכם על האירוע. אלבום מעוצב מאפשר לכם לבחור את כל התמונות המוצלחות מהאירוע המושלם ובאמצעות תוכנות גרפיות להעניק להן נופך ומימד חדש של יצירה.התוכנות הגרפיות המתקדמות (פוטושופ ופריהנד) מאפשרות למעצב הגרפי לעצב ולתכנן כל תמונה בנפרד,להוסיף טקסטים על גבי התמונות,להוסיף או להשמיט רקעים מהתמונה המקורית  ולחבר את הכול לכדי יצירה אחת מושלמת המרכיבה אלבום איכותי,מרהיב ומעוצב.

מהעיצוב להדפסה

לאחר שסיימתם את מלאכת בחירת התמונות מהאירוע ועבדתם מול גרפיקאי שהעניק לכם מוצר מעוצב ואיכותי כל שנותר לכם הוא להביא את המוצר לכדי מושלמות באמצעות הדפסה על נייר דיגיטאלי איכותי ועשיר.הדפסות דיגיטליות מעניקות חדות מושלמת לצבעי התמונה ומאפשרות לכם לקבל מוצר מקצועי ואיכותי בעלויות סבירות.

אלבומים מעוצבים מופקים בדרך כלל על גבי ניירות דיגיטאליים עבים ואיכותיים המעניקים לכם יכולת "דפדוף" באלבום תמונות חדשני ומודרני. האלבום ניתן להפקה בכל גודל שתבחרו ובמגוון סוגי כריכה, החל מכריכת נייר עבה יותר מעמודי התמונות,דרך כריכת עור מהודרות ומעוטרת ועד לכריכת עץ המעניקה מראה ייחודי ומקורי.

הוסף תגובה