אפליקציות מומלצות להכרויות

לפני 30 שנה סצנת הדייטים היית שונה לחלוטין מהיום, לא היו פלאפונים ואפליקציות, בליינד דייטים חגגו, היום המצב שונה לחלוטין עוד לפני שבכלל נפגשתם אתם יכולים לדעת כמעט הכל אחד על השניה דרך פייסבוק וגוגל.

היום יש 2 דרכים להכיר את החצי השני, לצאת למקומות בילוי או לחרוש על אפליקציות.
אני אישית מאמין שהדרך הכי טובה ומרגשת זה להכיר פנים אל פנים אבל לא לכולם יש זמן לצאת, ואם יש כמה דרכים למה לא ללכת על כל האפשרויות.  המאמר הזה יעסוק ב2 האופציות.

1.  Tinder – אפליקציה שיש בה בעיקר סטוצים, שמעתי על מקרים של קשרים רציניים שהתחילו משם אבל זה מקרי בהחלט.

מה מומלץ לעשות?

לבחור תמונה טובה

99% מההצלחה בטינדר זה התמונות שלך. אף אחד לא באמת בודק  מה כתבת על עצמך בפרופיל.

א.      התמונות שלך צריכות לספר עלייך, אם אתה אוהב לטייל תשים תמונות מטיולים, אם אתה מנגן על גיטרה תשים תמונה עם גיטרה, ככה הפרופיל נראה יותר מגוון ומעניין וגם אתה מקבל נקודות זכות על כך שיש לך חיים מעניינים.

ב.      לא לשים תמונת סלפי מול המראה עם ריבועים בבטן. אם יש לך גוף יפה, אין בעיה שתראה אותו אבל בדרך אגב. למשל תשים תמונה מהים שאתה עם חברים ורואים לך את הגוף.

ג.       תדאג לתמונות מחמיאות, לכל אחד יש יתרונות ויש חסרונות במראה תבליט את היתרונות

ד.      צלם מקצועי- צלם מקצועי ידע לצלם אותך בדרך הכי אפקטיבית. שווה להשקיע כמה מאות שלקים, כדי שתוכל להשתמש בתמונות טובות בכל מקום (פייסבוק, אתרי הכרויות וכו)

ה.      תשמש בפילטרים ותוכנות עריכה כדי לשפר מראה

הצעד הבא הוא ליזום
אני ממליץ לא לבזבז זמן בהתלבטויות, בסופו של דבר אחוז מאוד קטן יאשר אותך בחזרה, אני ממליץ להשקיע כל יום כ2 דקות ולסמן את כולן, (אפשר להספיק לסמן בין 100 ל200 בנות).
ואז להתחיל לראות מי מאשר אותך בחזרה, תוכל ללמוד על טיפוס הבנות שאתה מושך.
(העצה הזאת לא רלוונטית לנשים, כי נשים מקבלות הרבה יותר פניות וכמעט כל סימון יתקבל גם חזרה, ככה שיש מקום להיות מאוד בררנית).

מה לשלוח בהודעה ראשונה?
תעבור על התמונות ותעלה נושא שיחה דרך מה שאתה רואה בתמונות.
*במאמר הבא אציג שיחות .

איזה עוד אפליקציות יש בסגנון?
HOT OR NOT, FIIX, JCRUSH, OKCUPID
שים לב שאפליקציות של אתרי הכרויות מתאימות לקשר רציני, ואפליקציות כמו TINDER, HOT OR NOT  יותר לסטוצים.

2. NOOXEE – נוקסי משלימה את TINDER  ובאה מזווית שונה לחלוטין.
בוא נודה שהדרך הכי מרגשת וכיפית זה להכיר פנים אל פנים, אתה יודע על ההתחלה איך היא נראית, איך היא מתהגת ולא יהיו לך הפתעות בדייט ראשון. בנוסף אתה לא צריך לבזבז שעות על התכתבות היא כאן מולך כל מה שנשאר לך זה לגשת אליה ולהגיד היי. 
השאלה איך תדע לאיפה כדאי לצאת? ואכן למצוא מקום שווה שתהנה בו זה משימה לא קלה, לדוגמא, ה EVENT בפייסבוק לא באמת יכול לשקף אם תהנה או תרגיש כמו סרדין, וכל אחד מאיתנו היה לא פעם אחת בסיטואציה שבה הוא הגיע למקום שאמור להיות טוב, אבל הוא לא נהנה בו, או שהיה ערב ממש חלש ומבאס, והצטערנו שבכלל יצאנו.
עד היום הדרך הכי בטוחה לדעת אם מקום הוא טוב, הייתה לשאול את החברים שלנו (שאנחנו מכירים אותם ואת הטעם שלהם). אם שמענו מהרבה חברים חוויות טובות מהמקום כנראה שנלך לשם. 
אבל גם פה יש בעיה – מי אמר שהיום כשנצא הולך להיות בדיוק כמו שהיה לפני שבוע?
אחד המרכיבים החשובים זה מצב הרוח שלך והאווירה שיש במקום, נוקסי זה אפליקציה שתעזור לך להגיע למקום עם האווירה הכי טובה בעיר. 
נוקסי תציע לך מקומות במרחק הליכה ואפשרות לראות מי נמצא שם ואפילו לשלוח הודעה לאחד האנשים במקום.
יתרונות: 
אפשרות לעשות פילטרים לתמונות ולעשות תמונות שנראות טוב.
מפה עם ברים שנמצאים לידך והמלצה למקום שיש בו אנשים ואווירה טובה

הוסף תגובה