אצל נתניהו הכל שקר,זיוף ומרמה או אפה של קליאופטרה.

אצל נתניהו הכל גובל בשקר, זיוף ומרמה. החל מהשיער המודבק בו הצידה וכלה בקירבה הרגשית שלו המופגנת עם אשתו שמתוקשרת כשהם הולכים שלובי ידיים בכל רגע מתועד. מעניין מי מממן את שכרו של אומן התסרוקות שמעניק לנתניהו טיפול יומי כדי שנתניהו לא יראה כגירסא חדשה של בן גוריון, עם רעמת שיער בצד כשלפנים הוא קרח לגמרי. בצילום מזווית לא מחמיאה של נתניהו ניתן לראות את השיער המודבק הצידה שאמור לכסות את קרחתו המבהיקה.

כפי שהוא מרמה בעניין השיער כך הוא מרמה בכל דבר. נתניהו קירח כמו שהוא אכן היה זוכה אולי בעשרה מנדטים פחות בבחירות. ידוע הממרה של בלייז פסקל ש"שאילו אפה של קליאופטרה היה קצר יותר פני ההיסטוריה היו משתנות". הכוונה של פסקל הייתה שכך קליאופטרה הייתה יפה פחות ויוליוס קיסר לא היה מתאהב בה ולא נלחם נגד אנטוניוס בקרב אקטיום. במילים אחרות טען פסקל, ההיסטוריה מתנהלת על דברים שוליים ולא על דברים נשגבים. אז נתניהו היה מקבל עשרה מנדטים פחות שהם שלו, ולא של הליכוד והפוליטיקה הישראלית הייתה נראית אחרת.

נתניהו הוא כולו זיוף מכף רגל ועד ראש. כל הופעתו החיצונית, התנהלותו, דיבורו, הוא תוצר אמריקאי שלא שייך לנו. הוא מנסה להרשים בשפה האנגלית שלו האוקספורדית, בקול הבריטון שלו ותזוזת הראש שלו שמזכירה את דונלד דאק בעת הליכה ובעת געגוע. הרי יצחק שמיר אמר שהוא לא שייך למחנה הלאומי והגדיל לומר על נתניהו שהוא "מלאך חבלה".

יחס הקירבה המתועד שלו עם אשתו שהם הולכים שלובי ידיים נראה פאתטי. גם שהוא מזכיר את אשתו בחום מעושה בציינו את המילים "אשתי היקרה" זה נשמע לא אמין. הרי היה זה הוא דרש לאולפן הטלוויזיה בעת שידור חדשות חי להודות על בגידתו בה בפריים טיים. גם כשהוא נוסע לחו"ל ליומיים גם אז היא נלוות אליו. הוא לא יכול להשתחרר מסיר הלחץ איתה ולו לרגע קט. אין תקדים ורע לנשות ראשי ממשלה שנלוו לכל מקום עם בעליהם ולו לביקור קצר ולא רשמי במדינה זרה.

נתניהו מנסה להציג זאת שאשתו מוסיפה נופך כבוד לזה שהיא נלווית אליו, בעוד שזכור שהיא השליכה את החלה בטקס מסורתי באוקראינה, וביישה את מעמד קבלת הפנים לבעלה.

אשת נתניהו היא מכה שלא ניתן להימלט ממנה, כמו שאי אפשר להימלט מגזרת בעלה. כל זאת נותן חיזוק לתחושה שכנראה בכל סאת יש איזשהו הסכם כתוב בין בני הזוג נתניהו ויש אחד שטוען אפילו שראה אותו וזהו דויד ארצי שנתבע על ידי הזוג נתניהו על כך שהוא טוען שראה את ההסכם במו עיניו. יש אף דעה רווחת שאומרת שאם נתניהו יסטה מההסכם יפסיד חלק גדול מרכושו וכקמצן חולני וחמדן בלתי נלאה זה יותר מדי בשבילו ולכן הוא מוכן לבלוע צפרדעים גם במחיר אובדן חירותו האישית. כי זאת יש לדעת כי ראש הממשלה נתניהו הכל יכול כביכול הוא למעשה אסיר בכלא. לפי ההסכם האמור שרה נתניהו שדורשת שיקראו לה "הגברת" דורשת לפי ההסכם מראיינת מועמדים למשרות בכירות וגם כאלה הנוגעים לענייני ביטחון.

אז אוי לנו ולאן התגלגלנו. כמה אנו מתגעגעים לנאווה ברק ולליהי לפיד.

הוסף תגובה