באסה להישאר ללא מפתח

באסה להישאר ללא מפתח

התסכול המעצבן להישאר סגור מבעד לבית
טיפים לא להיסגר מבעד לבית
בין אם מדובר ברכב שנסגר או בדירה שננעלה ולא ניתן לגשת לתוכה כלל מבחוץ, זה נורא מתסכל וזה יכול להרוס לך את מהלך היום. זה שואב עבורך לא מעט זמן חיוני ועושה לך מצבים מעצבנים וגם בלתי רצויים לסדר היום. אבל אם אתה מכיר כיצד לחיות עם התרחיש הנל או שנמצא ברשותך את הכלי היעודי לפתיחת הצילינדר , אף פעם הדלת לא תיטרק לך פעם נוספת בעתיד.
להיות מבעד לדלת נעול הוא אחת ההרגשות המרגיזות ביותר שאף אחד לא מעוניין לחוות אותה. מרבית האנשים מבצעים שטויות כשהם פזיזים, ונשארים מחוץ לבית. לעולם לא תינעל שנית בפעם הבאה לולא תבצע כמה רעיונות חיוניים. תלמד אחר התובנות שיש ומתן את הסכנה לתרחישים כאלה בלתי רצויים. מצ"ב כמה רעיונות מפורץ מנעולים ומנעולן בחיפה מורשה.
• החבא מפתחות רזרבי במקום מאובטח: זו אחת השיטות הקלות ביותר להיפטר מאפשרות שגנב מסוגל להתגנב לנכס שבבעלותך. בעלי נכסים לא מעטים מחביאים את מפתח הדירה הרזרבי שיש להם מבעד למחצלת או בכד. אבל זה מאוד מרתיע, כי פורצים עלולים לקבל את הגישה לדירתך בקלות על ידי נטילת המפתח מהמחבוא האלה. במידה הנך רוצה להחביא את מפתחות הרזרביים, נסה להחביא באזור בטוח.
• הסתר מפתח או כלי עבודה מתאימים: במצב של איבוד מפתחות הבית שלך, הנך זקוק עיסית פלסטיק או כל כלי מתאים על מנת לפתוח את דלת ביתך. בעזרת חבטה עם הפטיש על משהוא חד תוכלו לפתוח את מנעול הדירה. השימוש בשיטה זו עשויה להיות קצת מסובכת, לכן טרם השימוש דאג שאתה יודע מה אתה עושה.
• תן מפתחות המנעול לבן משפחה הסמוך למקום מגוריך: האם הנך גר בסמוך לקרובי המשפחה הנוספים שלך? קיים לך שכן שהנך סומך עליו? אם כן, זה אחלה. אתה יכול להשאיר את המפתח הנוסף שלך לשכנך או לקרובי משפחתך הקרובים. לפני שתשאיר את המפתחות שברשותך, חשוב שאתה מכיר את הקרוב טוב וסומך עליו .
• החלף את הצלינדרים הרגילים למנעולים חכמים: מנעול חכם או מנעול דיגיטלי הם מנעולים שלא צריכים למפתח רגיל כדי לפתוח את הדלת. מנעולים אלה באים בכמה צורות שונות. מנעולים אלה הם דבר די מסובך לפריצה עבור פורצים שונים, בגלל שהם צריכים לשילוב קודים נכון, טביעות אצבעות ואפילו סורק עיניים בשביל לפתוח את הדלת.
• החלף מנעולים תקולים ובלויים: מנעול עייף עלול לגרום לבעיות מרובות. הכי נפוץ שאם המפתח לא יסתובב עם המנעול הנכון. במידה והוא עובד לא בקלות עם המפתחות, הוא יתעקם. אם בזמן שהוא ישבר, מומלץ שתצטרך להזמין למנעולן באזורך לדוגמת מנעולן בתל אביב ע"מ להסיר את המפתח הבלוי מהמנעול או להחליפו.
במידה אתה למעשה בפני התקלה, מומלץ שהנך שליו ולא לחוץ. חשוב על הפיתרון הכי אידאלי. אם אתה לא יכול לפתוח את דלתך, בתרחיש כזה התקשר אל פורץ מנעולים 24/7 מחברתנו.

הוסף תגובה