בדיוק בזמן הגיע הרגע המושלם

חדר חשוך, המוני אדם צווחים בשאגות חמות. מרגיש קצת שואתי, מציאות מדומה לרגע. האורות נפתחים, על הבמה ניצב לו הזמר הצנום וברגע אחד של קסם פוצח בסולו. אט-אט הוא מלטף את הגיטרה בדיוק אמנותי מדהים ומחשמל את האווירה. הספוט מסנוור אותו ואני מבחין שזיעה מתגלשת על לחיו. הוא משקיע את כל מה שיש לו.

הלהקה מתחילה ללוות אותו. ואני, אני מביט שמאלה אל אהובתי ומחייך אליה. היא מחייכת חזרה. כשהוא בוחר לפתוח עם השיר שלנו, אני נמס .אם אני חולם, אז אני לא רוצה להתעורר לעולם. היא מסתכלת עלי ואני מבין שהפעם זה זה, החיפוש תם. היא הורגת אותי במבט. בחזרה אל הזמר אני מקשיב למילים , לא רק שומע. רגע לפני שטילטלוני הרוחות, תיעתעו החלומות בחיי. אם הייתי יודע יותר טוב, הייתי בטוח שהוא מקדיש את השיר הזה בדיוק בשבילנו. הגרון מתייבש לי עד היום שאני חושב על אותו רגע. אני עדיין יכול לשמוע אותה שרה את השיר הזה בקולה הרך והענוג.

אנשים נוטים לזלזל בכל מיני איוונטים. ואני לא מדבר על הרשת החברתית, אלא על אותם איוונטים משמעותיים בחייהם. אם יש אחד שאני יכול שים עליו את הדופק, ששינה משהו בחיי זה אותו רגע. אותו המומנט בו המוזיקה והמציאות התחברו להם באופן מושלם כמו שתיו וערב . האמת , עשו את זה באופן מופתי. שאני חושב על זה היום , במבט לאחור אני רוצה להאמין שכל רגש הוא יפה . כל רגע הוא מכונן. כל דקה נחשבת במסלול המטורף הזה שאנחנו עוברים ביום יום שלנו כדי להגיע לנחלה. לכל אחד יש את הדרך שלו וכל אחד עובר דברים כדי להגיע למטרה שלשמה הוא נוצר, למלא את השליחות שלו בעולם הזה.

ואני, אני רוצה להשאיר את העולם הזה מקום יותר טוב. ולא, זה לא נאמר באופן יומרני. אני רוצה להשאיר חותם במקום הזה. אני רוצה ליצור איוונטיםחדשים. לגרום לאנשים לחייך, להאיץ את הדופק ולתת פול גז. חיים רק פעם אחת . זה הזמן. בדיוק בזמן ….

הוסף תגובה