בוניטה מרכז הקומסטיקה ברמת גן משיק טיפול אנטי אייג'ינג

בוניטה מרכז הקומסטיקה ברמת גן משיק טיפול אנטי אייג'ינג

פלזמה להצערת עור הפנים 

מרכז הקוסמטיקה ברמת גן בהובלת אידית מורנו משיק טיפול ייחודי "פלזמה" להצערת עור הפנים – מדובר בטיפול אנטי אייג'ינג חדשני, קצר ולא פולשני. 

כולנו חווים את ההתבגרות של עור הפנים וככל שאנחנו מתבגרים העור מאבד מהמיצוק ומהאלסטיות שלו וזה הופך את העור ליותר רגיש, פחות מוצק, יבש יותר ופחות זוהר ורענן כמו בעבר.

טיפול פלזמה לעור הפנים מעניק בוסט חד לעור וגורם לו להראות צעיר ומוצק יותר בעזרת המשאבים הטבעיים של העור הוא מביא לחידוש הרקמות.

טיפול פלזמה אינו פולשני ואינו דורש תהליך כירורגי, אינו דורש תרופות נוספות או קרמים אלא מדובר בסדרת טיפולים יחידה עשירה בחלבון המיוצר מדם המטופל.

החדרה של הפלזמה לעור פנים המטופל מעודדת את הגוף להתחלה של תהליך ריפוי הרקמות שניזוקו ומעניקה לו את המראה הצעיר, הרענן נקי מקמטוטים ופיגמנטציה.

טיפול פלזמה טיפול מהפכני וחדשני להצערת העור:

הטיפול בפלזמה הוא טיפול חדשני ופשוט. הפלזמה הנאספת מדמם של המטופלים מוזרקת ישירות אל האזורים הייעודיים על פני העור, תחת אלחוש מקומי, ומבוצעת באמצעות מחטים דקים ומיוחדים המותאמים לתהליך. משך תהליך ההזרקה הינו קצר יחסית, הוא נעשה באופן שטחי ביותר עם רמת כאב נמוכה עד נסבלת.

טיפול פלזמה מתאים להעלמת קמטוטים וקמטים על עור הפנים, טיפול באקנה בסימנים וצלקות על העור, עיניים שקועות, עפעפיים, סימני מתיחה על פני העור, צלקות וסימנים.
לטיפול באמצעות פלזמה יש יתרונות רבים ובינהם: מדובר בהליך שאינו פולשני ואינו כואב ואין צורך בהרדמה,  ניתן לטפל באיזור הפנים והצוואר וכן איזורים רגישים,  הטיפול הוא טיפול קצר מאד ונוח, מדובר בהליך קצר מועד שאינו פולשני ונחשב לבחירה אידיאלית עבור מתיחת פנים, מתיחת עיניים ללא ניתוח כירורגי, טיפול אקנה, טיפול אנטי אייג'ינג.

אודות בוניטה:
בוניטה בהובלת הקוסמטיקאית הבכירה אידית מורנו מציעה מבחר טיפולים חדשניים בשיטה מתקדמת ומתעדכנת באופן שוטף בטרנדים וטיפולים חדשים. אידית מורנו בעלת ותק של למעלה מ-20 שנה בקוסמטיקה ותמיד שואפת למצוינות בתחום הטיפוח וזאת במטרה להשיג את התוצאה המושלמת הרצויה בעיני הלקוחות בהתאם לציפיות ולמטרות שהוגדרו בתחילת כל טיפול.

לתיאום טיפול וייעוץ אישי : אידית מורנו
בוניטה המרכז לקוסמטיקה טכנולוגיה וטיפוח
טלפון: 0528995097
כתובת הקליניקה: הכבאים 3, רמת גן
מייל: Idit988@gmail.com

הוסף תגובה