בחירת דלתות זכוכית לבית או לעסק

בחירת דלתות זכוכית לבית או לעסק

מה חשוב לדעת בבחירת דלתות זכוכית לבית או לעסק?

אין כל ספק, כי ישנם רק מעט מאד חומרי גלם המשמשים אותנו, המסוגלים להתחרות בזכוכית, הן מבחינת יופיים והן מבחינת השימושיות שלהם.
לכן, אין זה מפתיע, כי דלתות זכוכית הפכו כיום לחלק בלתי נפרד מעיצובם של בתים, דירות, משרדים או עסקים רבים.

יתרונותיהן של דלתות הזכוכית מצויים ברשימת תכונותיהן הארוכה – המראה שלהן, הרושם שהן מותירות בלב הרואים אותן, ולא פחות מכך, גם בשלל העיצובים שבהם הן עשויות להגיע – כשהזכוכית שקופה או שהיא אטומה, כשהזכוכית שלהן חלבית או שהיא רגילה, כשעליהן הדפס או כשהן מעוצבות בהזרקת חול, כשהן צבעוניות, נושאות עליהן ציורים ועוד כהנה וכהנה אפשרויות.

אינספור אפשרויות, שבחירה בכל אחת מהן תעניק למשרד או לבית את האפקט הנדרש ותשלים את סגנון עיצובו.

דלתות זכוכית – יתרונות נוספים

דלתות זכוכית נהנות מלא מעט יתרונות נוספים, כשבראשם – קלות הניקוי של הדלת ופשטות התקנתן.

בדומה לסוגי הדלתות האחרות, גם דלת זכוכית דורשת התקנה של מתקין מומחה מטעם בית החרושת או החנות שמהם נרכשו, אולם, בניגוד לדלתות האחרות, מדובר בהתקנה קלה ופשוטה, שאותה כל בעל מקצוע המתמחה בתחום יכול לסיים תוך זמן קצר.

דלתות זכוכית, בדומה לאלמנטי זכוכית אחרים, נחשבות לקלות לניקוי ולתחזוקה, ותוך השקעת זמן ומאמץ מועטים, הדלת שבה למצבה הנוצץ והדומה לחדש, גם אם לא נוקתה לפני כן במשך זמן רב.

בניגוד לאמצעים עיצוביים אחרים (כדוגמת פרקט, למשל) דלת הזכוכית אינה מצריכה חומרי ניקוי ייחודיים או מכונות ניקוי מתוחכמות, וקל מאד ליצור באמצעותה רושם איכותי ויוקרתי, בין אם בבית ובין אם בבית העסק.

לסיכום

דלתות זכוכית מספקות לדירות, בתים, בתי עסק ומשרדים דרך בטוחה לעשות רושם טוב, מצד אחד, ומצד שני, הן גם אינן מצריכות מאמץ רב מידי לתחזוקתן השוטפת. יחד עם זאת, חשוב להקפיד ולרכוש את דלת הזכוכית במקום אמין ומהימן, להתאים את סוג דלת הזכוכית לייעודה, ואף לוודא, כי הזכוכית הינה עמידה, מאיכות טובה ומיוצרת בסטנדרטים גבוהים.

אדר זכוכית – ייצור דלתות זכוכית ומוצרי זכוכית בהתאמה אישית

באדר זכוכית אנו מתמחים בעיצוב, ייצור והתקנת דלתות זכוכית מעוצבות בהתאמה אישית ובשלל עיצובים.  הדלתות של אדר זכוכית מצטיינות בשילוב של איכות, מראה מרהיב ופונקציונאליות.  התאמת הקו העיצובי על פי דרישות הלקוח מכל בחינה, בין אם מדובר בדלתות חוץ או בדלתות פנים.

חברת אדר זכוכית נוסדה בשנת 2002 ע"י דוד חמוד ואיציק זייגר בעלי ניסיון של 35 שנים בתחום ומתמחה בייצור ושיווק מוצרי זכוכית. החברה מלווה את הלקוח משלב עיצוב המוצר, ייצורו במפעלי החברה והתקנתו בבתי/אתרי הלקוחות בכל רחבי הארץ.

הוסף תגובה