ביטוח + תעודת ביטוח – מהו הביטוח הטוב ביותר בעולם?

ביטוח / תעודת ביטוח – מהו הביטוח הטוב ביותר בעולם?

ביטוח. האדם שמחפש תחושת שקט נפשי, עושה ביטוח ומבטח את כספו, את בריאותו, את חייו וכיו"ב. ומטרת הביטוח, היא לספק לאדם סוג של תחושת ביטחון עצמי, בכך שיש מי שידאג לו ולקרוביו אם יקרה לו משהו רע וכולי.

ואם נתבונן בעניין נראה, כי כל ביטוח, גם הוא צריך ביטוח. כי כבר היו דברים מעולם, וגם חברות הביטוח צריכות ביטוח. ובנוסף, לא תמיד הביטוח מכסה את הכל. ולא בטוח שיש לאדם ביטוח מלא על כל דבר שיקרה לו. ויש מצבים שבהם הביטוח לא מכסה את הפגיעה שקרתה לאדם. ובנוסף לכל, גם אם הביטוח מכסה את הכל, הרי שהאדם עדיין סובל. כך שהביטוח אומנם יכול לפצות את האדם ולהקל על סבלו, אך הוא לא יכול למנוע מהאדם לסבול.

וא"כ השאלה היא, מהי חברת הביטוח הטובה ביותר, שיכולה להבטיח לאדם שלעולם הוא ירגיש טוב ושלא יאונה לו כל רע?

והתשובה היא, כי חברת הביטוח הזאת, היא המחשבה של האדם. המחשבה של האדם יכולה להבטיח לו, שלעולם לא יאונה לו כל רע. ושגם אם יקרה לו משהו נגד רצונו, שעדיין הוא ירגיש טוב אושר ושלמות. וכיצד?

 

תשובה: באמצעות התבוננות על האמת. כי בכל העולם כולו, יש רק דבר אחד שלא צריך ביטוח. והוא האמת. את האמת לא צריך לבטח, משום שהיא האמת, והיא לעולם לא תעלם ולא תתבטל. והאמת היא הדבר היציב ביותר בעולם, והדבר שלא מתבטל לעולם. והאמת, היא הדבר היחיד שלא זקוק לביטוח. ולכן, האמת היא תעודת הביטוח הטובה ביותר בעולם.

וז"א, כי הדרך הטובה ביותר של האדם להבטיח לעצמו שלא יאונה לו כל רע, היא על ידי זה שהוא נצמד אל האמת במחשבה שלו. כי כל דבר שקורה בעולם יש לו סיבה כלשהי. ולהיצמד אל האמת, פירושו שעל האדם לנסות להבין את הסיבה שבגללה הדברים קורים, ועל ידי זה להרגיש טוב.

כי הרע נוצר, והרע אפשרי, רק כאשר האדם לא מבין את הסיבה שבגללה הדברים קורים. ואם האדם מבין מדוע הדבר קורה, הרי שהוא מסכים עם מה שקורה, וממילא הוא מרגיש טוב. וככל שהאדם מבין טוב יותר, מדוע הדברים קורים, ומה הטוב שיש במה שקורה לו, כך הוא מרגיש טוב יותר בכל מצב.

ותעודת הביטוח האמיתית, היא להיצמד אל האמת, דהיינו שהאדם יבין את הסיבה הטובה שבגללה הדברים קורים. וכאשר האדם נצמד בתודעה שלו אל ידיעת האמת, ומבין מדוע הדברים קורים, על ידי זה הוא מחובר לחברת הביטוח הטובה ביותר בעולם, שהיא האמת, שהיא יציבה, ושכל מי שמחזיק בה, יציב כמותה.

ונסכם: הביטוח היחיד הטוב ביותר בעולם, הוא האמת. על האדם לנסות להבין את האמת, למה הדברים קורים. ועל ידי זה האדם מרגיש טוב תמיד בכל מצב. וזהו ביטוח אמיתי.

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על התנגדות / ניגודים , דעת אמת , יציבות , לדעת את האמת ועוד …

מאת להצליח בכח המחשבה

הוסף תגובה