גישור גירושין – להתגבר על הכעס ולתכנן ביחד את המשך החיים בנפרד

המודעות להליך הגישור עולה, וזוגות רבים בוחרים לסיים את נישואיהם בהליך של גישור. הסיבות לכך רבות ומגוונות. נדמה כי להבדיל ממקרים של אלימות במשפחה או מקרים בהם יש חשש שצד אחד ינסה להבריח רכוש – גישור גירושין הוא צעד נכון שישרת היטב את שני הצדדים.

Time is Money

הליך של גישור קצר משמעותית מניהול תביעה בבית משפט. כשזוג שמתגרש בוחר בגישור גירושין, הוא לא תלוי בזמנים של בתי המשפט, בני הזוג בשיתוף עם המגשר, קובעים את תדירות המפגשים. למעשה, אפשר לנסח הסכם גירושין המכסה את כל הסוגיות הרלבנטיות: חלוקת הרכוש, הסדרי השהות של הילדים, איזור מגורים וכו' – בתוך מספר שבועות. זאת בעוד שתביעת גירושין יכולה לקחת שנים ועלותה גבוהה בהרבה.

גישור יוצר תשתית לקשר מסוג חדש – כבוד הדדי ושיח

גם אם לא הסתדרתם בתור זוג נשוי, זה לא אומר שלא תצליחו לנהל מערכת יחסים תקינה וטובה בתור גרושים. להבדיל מתביעה משפטית הגוררת לעתים מלחמות משפטיות המדרדרות את הקשר עוד יותר, בהליך של גישור גירושין, בני הזוג דנים בצורה מתורבתת בהנחיית המגשר ובניווטו ויוצרים ביניהם תקשורת שתועיל להם בהמשך.

גולת הכותרת – גישור מועיל לילדים

ככל שההורים יסיימו עם תהליך הגירושין, כך יוכלו הילדים להתחיל להסתגל למצב החדש. סחיבה של הליך הגירושין בבתי משפט, תערער את ההוויה שלהם, ועלולה לגרום להם להרגיש לכודים בין שני הורים שרבים ומתווכחים. יותר מכך, ילדים שרואים שהוריהם מצליחים לתקשר ולפתור את הקונפליקט בצורה רציונלית ומתורבתת, מושפעים פחות מהגירושין, ולומדים כישורי חיים ודרך פתרון בעיות.

בגישור גירושין – הכוח בידיים שלכם

אינכם צריכים להמתין חודשים רבים או אפילו שנים בחרדה לקראת החלטת השופט. בהליך גישור, בני הזוג הם אלה שמחליטים על כל הסוגיות הרלבנטיות, והם יכולים להתאים את הסכם הגירושין לתנאים הספציפיים של המשפחה שלהם. בני הזוג מנהלים דין ושיח, על מה צד יכול לוותר, אילו דברים חשובים לו, כיצד אפשר להגדיל את העוגה, כך ששני הצדדים יהיו מרוצים. עבודת המגשר היא למצוא פתרונות יצירתיים ולתפור לכם הסכם שיתאים לאופי של המשפחה שלכם.

מעוניינים בגישור גירושין בראשון לציון או במגשר ועורך דין גירושין בראשון לציון? מוזמנים לאתר gerushin-lawyer.co.il.

הוסף תגובה