גם לכם נמאס מעקיצות? גם לכם נמאס להתגרד מעקיצות ייתוש? אתם לא יכולים לישון בשקט בלילה מפני שהייתושים מזמזמים לכם באוזן?

קוטל יתושים חשמלי הוא הפתרון הטוב ביותר כדי להימנע מעקיצות ייתוש מיותרות וליתר דיוק, עקיצות של ייתושות ( נקבה). אתם בוודאי תופתעו לשמוע שמי שעוקץ אתכם זו היתושה ( נקבה) ולא הייתוש (זכר). הייתוש אינו יכול לעקוץ אותנו מאחר ואין לו את חדק המציצה של הדם והא ניזון בעיקר מצוף של פרחים בדיוק כמו הדבורים. היתושה היא זו שעוקת אתכם ולא סתם. היתושה זקוקה לחלבונים הנמצאים בדם שלנו כדי שהיא תוכל ליצר ביצים. היתושה מטילה את הביצים שלה במאגרי מים ולכן במיוחד בחודשי קיץ החמים הימנעו מלשאיר מאגרי מים ולו מאגרי מים שטנים שכן גם מאגרי מים קטנים יכולים להספיק לה כדי להטיל את הביצים שלה.

א מהו קוטל יתושים? קוטל יתושים חשמלי הינו מוצר חשמלי שמטרתו למשוך אליו את היתוש והרוג אותו. שימו לב שמטרתו של קוטל יתושים חשמלי היא לקטול את היתוש ולא להבריח אותו בניגוד מוחלט לפתרונות אחרים שקיימים בשוק.   קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו, הוא קוטל היתושים מספר אחד בעולם שיצליח להעביר לכם את הקיץ ללא עקיצות , ללא זמזומים וללא גירודים.

קוטל יתושים חשמלי הינו מוצר חשמלי שעובד בעיקר באמצעות שנאי ומנורת אולטרה סגול.מטרתה של הנורה היא למשוך את אליה את החרק המעופף או הייתוש ולא להרוג אותו שכן מי שהורג את הייתוש או החרק המעופף הוא השנאי.

הנורה הפולטת אור סגול מטרתה למשוך אליה את החרק המעופף ( פרפרים, זבובים, יתושים ועוד…) וברגע שהחרק המעופף או הייתוש מתעופפים לקראת קטלן היתושים, אז החרק המעופף נקטל באופן מיידי. בעת הקטילה נשמע רעש קצר של קטילת הייתוש אך הרעש חולף תוך מספר שניות ספורות.

קוטל יתושים הוא מוצר חשמלי ידידותי לסביבה ולנו בני האדם מאחר והוא אינו פולט חומרים כימיקליים ואינו פולט חומרים רעילים בניגוד לתכשירי דוחי יתושים אחרים הקיימים בשוק.

הדברה – קוטל יתושים חשמלי ניתן לתלות מהתקרה וכן ניתן לתלות אותו על הקיר. אננו ממליצים להתקין אותו בתלייה מהתקרה (באמצעות ברגים ושרשרת תלייה המצורפת בתוך האריזה) . כאשר אנחנו תולים את המוצר מהתקרה אנחנו מרוויחים את שני הצדדים של הקטלן כדי שיוכל לקטול ולא רק צד אחד.

אם כן, קוטל יתושים הוא הפתרון הטוב ביותר  למניעת עקיצות, גירודים וזכות קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו תוכלו לישון בשקט.

הוסף תגובה