פרעושים בבית – מה עושים?

אחד מן החרקים המזיקים והקשים ביותר להדברה, הוא הפרעוש. הפרעושים הם קרציות קטנות מימדים אשר מוצצות את הדם של בני האדם ובעלי החיים. מדובר במזיק חמקמק הניחן ביכולת ניתור מרשימה שמאפשרת לו לקפץ לגובה של עד כ-20 ס"מ, נתון מרשים במיוחד, בהתחשב בעובדה שמדובר ביצור שגודלו מילימטר בלבד.

כיוון שמדובר במזיק קטן וחמקמק המעביר איתו מחלות רבות, חשוב להפטר ממנו בהקדם האפשרי ולכן הכנו עבורכם מידע שיעזור לכם להתמודד עם פרעושים ולהרחיק אותם מסביבתכם.

 

ריסוס נגד פרעושים בבית

כאשר מתגלים פרעושים בבית, הפתרון הטוב ביותר להרחקת הפרעושים ולביצוע הדברה יעילה שתרחיק את המזיק מהסביבה שלכם, הוא ריסוס נגד המזיק. פעולת הריסוס מצריכה שימוש בחומר ריסוס יעיל המיועד לשימוש כנגד פרעושים.

לפני שמתחילים בביצוע הדברה וריסוס לפרעושים, יהיה עליכם להשתמש בשואב אבק ולשאוב אבק ולכלוך בכל אזור בבית בו מסתובבים בעלי החיים, או בכל אזור בו יש סדקים או תסמינים שמעידים על הופעת המזיק. על שואב האבק בו תשתמשו, להיות שואב חזק ורב עצמה. הטיפול בפרעושים צריך לכלול שאיבה, ניעור וחשיפה לשמש של המצעים, השטיחים, הספות, מזרנים וכל שאר המצעים של הבית.

מומלץ שתעבדו עם מדביר פרעושים מקצועי ובעל ניסיון בביצוע הדברה לפרעושים, מדביר בעל ניסיון מכיר היטב את המזיק והוא יודע כיצד להתמודד איתו ולהרחיק אותו ביעילות. לאחר שתסיימו את פעולת השאיבה, תוכלו להמתין עם ריקון שקיות האבק אותן תוכלו להעביר למדביר שירסס את המזיקים בחומר הדברה מתאים.

 

ריסוס נגד פרעושים

הדברת פרעושים בבית מבוצעת כאשר מרססים את הרצפה ואת השטיחים, הריפודים והספות בתכשירים המיועדים לשימוש כנגד פרעושים. בזמן שתבצעו ריסוס, מומלץ מאוד שתשטפו את בעל החיים שלכם ותשימו עליהם חומר ייחודי המיועד לשימוש כנגד פרעושים. חומר זה מונע התפתחות של ביצי הפרעושים על בעל החיים שלכם. ניתן גם לרכוש עבור חיית המחמד רצועה מיוחדת שדוחה פרעושים ומזיקים נוספים. זכרו שכאשר מבצעים הדברת פרעושים יש להפטר מכל אפשרות של חזרתן ולכן חשוב לטפל בנושא בעל החיים בצורה רצינית.

במידה והריסוס יתפזר היטב על כל השטחים שמצריכים טיפול, תוכלו ליהנות מבית נקי ובטוח מפני הפרעושים. על מנת לשמור על בית נקי מפני המזיקים, מומלץ להקפיד על סביבה היגיינית ולוודא שאין סדקים וחורים בבית, בנוסף, יש לטפל בנזילות ובבעיות אינסטלציה בהקדם האפשרי.

 

לסיום, הקפדה על סביבה נקייה ועל תשתיות תקינות, לא תפתח פתח להתפשטות של מזיקים בסביבת המבנה שלכם. במידה ונתקלתם בתסמיני הפרעושים, תסמינים כגון: סימני דם על המצעים, יש לפנות למדביר פרעושים מנוסה שיבצע ריסוס יעיל המיועד להרחיק את המזיק.

פנייה אל מדביר בעל ניסיון והיכרות עם הפרעושים ביחד עם פעולות המנע שתבצעו ביחד עם המדביר, יאפשרו לכם להרחיק את המזיק במהירות וביעילות.

הוסף תגובה