דלתות מעוצבות – על פי דרישות הלקוח

דלתות מעוצבות מהוות חלק עיקרי וחשוב בכל הקשור לעיצובו הפנימי והחיצוני של הבית ומדי שנה ניתן למצוא מאות דגמים חדשים של דלתות אלו.

עם השנים וההתפתחות הטכנולוגית בתחום ובזכות הכנסתם של מכונות מתקדמות ואמצעים טכנולוגיים חדישים, ניתן להשיג כיום דלתות מעוצבות המשולבות עם מספר חומרים יחד, כגון, עץ ומתכת, מתכת וזכוכית, עץ וזכוכית ועוד. יתרה מזאת, ישנה שליטה מלאה על עיצוב הדלת וציפויה, שבאה לידי ביטוי בשימוש בזכוכית מעוצבת, ויטראז', מתכת מסוגננת, אריחי קרמיקה, פורמייקה, פורניר ועוד.

הדלתות של היום מקבלות עיצובים מודרניים בהתאם לצו האופנה ולעיצוב האישי, האופן בו בוחרים לשלב כל פרט במוצר המעוצב הופך אותו לנבדל ומיוחד .

 

לצבע ולגוון יש עוצמה רבה שקובעת את הקונספט העיצובי הבולטות המתבקשת ואמירה חזקה על מה שצפוי בפנים.

ניתן להבדיל בין שני סוגים של דלתות מעוצבות, כאשר הסוג הראשון והשכיח הינו דלתות מעוצבות הישר מהמפעל. דלתות אלו מגיעות עם שלל גימורים ועיטורים שונים ובעלות מראה נקי ואסתטי. הן יהיו בדגש על עיצוב עדין, תוך כדי הקפדה על קווים רכים ודקים או בעלות עיצוב גס עם קווים מודגשים ובולטים. בדלתות אלו, בדרך כלל לא יהיה ניתן לשנות את העיצוב המובנה, אלא רק את הגוון והצבע.

הסוג השני הינו דלתות מעוצבות על פי דרישות הלקוח ובחירותיו ותוך כדי התערבותו הפעילה בכל הקשור לגימורים, עיצובים דקורטיביים, צבעים, גוונים ולחומרים מהם עשויה הדלת. הלקוח שמעוניין לעצב את הדלת, יבצע זאת על ידי שרטוט ועיצוב הדלת במחשב עד הגשת סקיצה סופית ליצרן הדלת ישירות או לאנשי המפתח במפעל ממנו הוא בוחר לבצע את ההזמנה.

דלתות כניסה | דלתות מעוצבות

דלתות כניסה מעוצבות-בהתאמה אישית

הוסף תגובה