דלתות פנים מיוחדות

דלתות פנים מיוחדות

כאשר בוחרים דלתות פנים לבית יש מגוון רחב מאוד של סגנונות ואפשרויות. לעתים כדאי לבחור בדלתות פנים שהן קצת פחות שגרתיות, כדי להכניס לבית נגיעות עיצוביות מעניינות. הנטייה הרווחת אצל משקי הבית בארץ היא לבחור בדלתות חלקות ובהירות, לרוב בצבע לבן או שמנת, הדומה לצבע הקירות. זו גם אפשרות טובה, אבל אם אתם מעוניינים במשהו קצת פחות שגרתי – לפניכם כמה רעיונות וטיפים שימושיים.

אלמנטים דקורטיביים

אחת האפשרויות המעניינות היא של דלתות פנים בשילוב אלמנט דקורטיבי כמו אלומיניום או זכוכית. כמובן שאלו דלתות שלרוב תוכלו להזמין בעיצוב אישי. יש אלמנטים נוספים שניתן לשלב כמו חריטות מיוחדות, למשל בכניסה לחדר העבודה.

הסתרה

אפשרות נוספת היא להזמין דלתות פנים שמסתירות את המשקוף. באופן כזה המשקוף שהיה גלוי נסתר מן העין ובמקומו ישנו משקוף אלומיניום נסתר. יש אפשרות גם שצירי הדלת יהיו נסתרים – כך שהדלתות למעשה מתמזגות בקו אחיד עם הקירות. יש אפשרות גם לדלתות שהן בקו אחד עם הקיר.

צבעים

כאמור הצבעים הפופולריים עבור דלתות פנים בבתים בישראל הם צבעים בהירים מאוד כדוגמת לבן או שמנת. יש אפשרות לבחירה של צבעים בהתאמה אישית או צבעים נועזים יותר כמו למשל תכלת, אפור או צהוב, ולמעשה קשת הצבעים היא רחבה ובצביעה בתנור ניתן להשיג גוונים ספציפיים. כמובן ששיקול התקציב הוא חשוב ולא תמיד התקציב מאפשר לנו את האופציה הזו, אבל שווה להכיר אותה.

וזה לא הכל

קשת האפשרויות היא רחבה מאוד, ונתנו לכם כאן טעימה של הדברים. חשוב לזכור שייחודיות כמו שהצגנו לכם כאן בעולם דלתות הפנים היא אפשרית למעשה באזורים אחרים בבית. גם עבור מטבחים ישנו עולם שלם של שכלולים ושדרוגים אותם תוכלו לשלב במטבח שלכם. נכון שלא תמיד התקציב מאפשר לנו כל מה שאנחנו רוצים, אבל שווה לבחור דבר אחד או שניים של ייחודיות שכן מתאפשרים לנו במסגרת התקציבית, ולא לוותר על כך. עבור מטבחים אחת האפשרויות המעניינות היא שילוב של מדפים שקועים בקיר – מה שמגדיל את תחושת המרחב והפונקציונאליות.

הוסף תגובה