מייקאובר לבית משפחתי

אתם לא ממש חייבים להשקיע מאה אלף שקלים בעיצוב של הבית שלכם, אבל אם אתם ממש לא יודעים מה אתם רוצים עבור הבית ורק יכולים לתאר באופן ערטילאי את הסגנון שלכם אולי עדיף כי תשקיעו את הכסף בצורה נכונה ותתנו למקצוענים בתחום להפוך את החלום שלכם למשהו ברור שיציע לכם רמת חיים הרבה יותר גבוהה בזכות עיצוב בתים פונקציונאלי שגורם לכם לרצות להישאר בבית הנעים כל היום. עדיין מעדיפים לנסות כוחכם בעיצוב עצמאי של הבית? כדאי שתעברו על הדברים הבאים.

 

להביט במגזינים

מכירים את אלה אשר מציעים לכם למצוא את הסגנון שלכם בעזרת עלעול במגזיני של עיצוב בתים שנמכרים בכל חנות ספרים מקומית? בהרבה מצבים דבר כזה יכול לבלבל אתכם עוד יותר ללא קווים מנחים, הרי הדירות שמראים שם כלל לא נראות כמו הדירה שלכם ואתם בכלל רוצים לעשות מייקאובר ולא שיפוץ שכולל שבירה של קירות, החלפה של רצפה והנמכות גבס עם נקודות חדשות של תאורה וחשמל. עברו על פני אלה כי לדעת מעבר לכל זה מה אתם ממ שלא אוהבים ואיזה סוג של ריהוט יותר קולע לטעם שלכם. גזרו את כל החתיכות האלה מן המגזין ויחד לאט לאט צרו תמונה שמורכבת מכל החפצים שאתם רוצים עבור הבית שלכם.

 

תקצוב של ההוצאות

בהרבה מקרים אתם לא ממש יודעים לקראת מה אתם הולכים מבחינה של מייקאובר, אבל כדאי שתדעו מה הלימיט שלכם מבחינה כספית ורק לאחר מכן תתקצבו את הרכישה של כל הפריטים עבור השדרוג של כל הבית או רק אזורים ספציפיים ממנו. עברו על האזורים השונים בבית ובדקו מה הכי מפריע לכם וכמה עולה לשדרג את כל האזורים שהכי מפריעים. ככה תוכלו לדעת האם אתם צריכים להחליף את כל הדלתות בבית, לצפות מחדש את הדלתות של המטבח, לצבוע את כל הבית או לבחור עיצוב בתים צנוע עם כמה פריטי ריהוט חדשים ושכבת צבע טרייה בכל רחבי הבית.

הוסף תגובה