האם יש תשובה להחזרת אהבה

 

לעיתים מגיעים מצבים בחיים הזוגיים אשר מרגישים בהם שהאהבה אינה קיימת יותר או אט אט מתפוגגת. לשם כך מחפשים איש מקצוע אשר יוכל לעזור לבצע תהליך שלהחזרת אהבה אך לא תמיד יודעים מי הוא אותו איש המקצוע המתאים למהלך זה. חשוב מאד לדעת שכדאי מאד לפנות לאדם אשר יש לו ניסיון בגישור, למשל, על מנת שיוכל לעזור בניתוח המצב ובמציאת פתרונות אפשריים לחיזוק מחדש של הקשר, של בניית אמון מהתחלה וזה ללא ספק, מה שיגרום שהאהבה תחזור לשכון בין האנשים.

 

איש מקצוע אשר מלווה תהליכים זוגיים או משפחתיים יוכל לתת עצות וטיפים מעולים ומועילים כיצד יהיה הכי טוב להחזיר רגשות ישנים אשר ישנה תחושה שלא קיימים יותר. למשל, הוא יוכל לתת תרגילים או משימות הקשורים בהעלאת זיכרונות טובים ונעימים, התרכזות בהיבטים חיוביים ונעימים של הזוגיות והמשפחה ולא דווקא בדברים השליליים או אלה אשר מרגיזים. אפשר להוציא מתוך ארון את הקופסא או הארגז אשר בהם מאוחסנות תמונות ישנות אשר גם בהן חבויים זיכרונות אשר יוכלו להעלות חוויות רחוקות ונעימות.

 

טכניקה נוספת אשר נמצאת בשימוש נרחב לשם החזרת אהבה היא אמירה מפורשת ויזומה של משפטים חיוביים ומילים נעימות האחד כלפי השני, גם אם מדובר בבני זוג וגם אם מדובר בעניין משפחתי הכולל ילדים בגילאים שונים. כאשר יושבים כולם זה לצד זה ומחייכים, אפילו אולי מחזיקים את הידיים אחד לשני ואומרים דברים אשר לכל אחד נעים לשמוע, אין ספק שהאווירה חיובית, אופטימית וטובה ומשמשת קרקע פורייה לצמיחת אהבה מחודשת. אף על פי שזוהי שיטה בין שלבים מתקדמים וכמובן שיש דרך ארוכה עד שמגיעים לשלב הזה, קיימים מספר שיטות לפני שמגיעים לשלב זה.

איך יודעים אל מי לפנות?

ישנן דרכים שונות שבאמצעותן אפשר לבצע תרגילים וטיפולים אשר תכליתם החזרה של אהבה וחברות. משימות אלה יכולות להיות מיושמות על ידי בני זוג, אחים, חברים וחברות אשר מרגישים שצריכים לתחזק שוב את החברות ביניהם ואפילו ישנם לא מעט ארגונים וחברות אשר משתמשים בטכניקות שונות על מנת לחזק את הקשר שבין העובדים על מנת שהאווירה במקום העבודה תהיה טובה ונעימה. וגם בנוסף לכל הלחץ והעומס של העבודה ישפיעו כמה שפחות על יחסי העובדים.

הוסף תגובה