האם כדאי להסתפק בתיעוד אירוע משפחתי באופן פרטי?

אין ספק שתמונות הן חלק די נכבד ומאוד חשוב שיהיה באירוע, ולמרות שחוגגים יום הולדת כל שנה, תמיד יש צורך לצלם תמונות ולא משנה איזה גיל חוגגים.
אבל לפני שאתם מוצאים  את המצלמות מהמגירה  שלכם או את הניידים שלכם, אולי כדאי לכם צילום ימי הולדת שמצולם ומתועד על ידי צלם מקצועי,ואף כמובן צלם מגנטים שגם תרוויחו כפל כפליים,תמונות סטילס ותמונות מזכרת לאורחים  אין ספק שמגנטים לאירועים  הינה תופעה של ממש בימינו, ולכן אפשר להשיג את השירות המיוחד הזה בכל אזור בארץ, וזה כולל צילום ימי הולדת ששם אפשר לתפוס את הרגעים המרגשים ביותר 

למה צילום מקצועי? אולי כדאי לחסוך כמה שקלים לטובת משהו אחר? התשובה היא :אז שלא..ממש לא!

ברור שצילום מקצועי באיכותו שונה לגמרי מצילום חובבני וביתי. את ההבדל אפשר לראות בתמונות ובקומפוזיציות ובראיה המיוחדת שרכש הצלם .יש את הקטע המקצועי של  חשיפת האור בתמונה וכדומה שבצילום החובבני מאוד יורגש לרעה. ועוד דבר, צלמים מקצועיים עומלים זמן רב על כל תמונה שהם מצלמים כדי שתהיה מדוייקת ומחמיאה, ואת זה הם עושים בעזרת תוכנות  מקצועיות של צלמים . זה כמובן אחרי שהתמונות שהם צילמו  עם ציוד צילום מקצועי ומתקדם.

אם כן, צילום ימי הולדת שצולם על ידי צלם  יכול לספק לכם תמונות הרבה יותר יפות, שיהפכו את התמונות  לזיכרון מתוק. בטוחני שגם בעוד שנים רבות לאחר מכן תיהנו להביט באלבום  ולהציג אותן בפני המשפחה והחברים שלכם.

עכשיו השאלה היא שונה ממה ששאלנו בתחילת המאמר ,נשאל בעצם איך ניתן להגיע לצלמים הנכונים ולאותם אלה שיעשו לנו את העבודה נאמנה?

צריך לדעת  שגם בקרב הצלמים המקצועיים, תמיד יש  הבדלים בין התמונות שהם יודעים לעשות. יש צלמים טובים יותר ויש שטובים פחות, גם אם כולם למדו  יחד באותה כיתה בבית הספר לצילום ואף הבית הספר הטוב ביותר ואף קיבלו את כל ההכשרה והכלים כדי להיות צלמים מקצועיים.

כדי למצוא את הצלם  שלכם ליום  ההולדת שאתם מארגנים, הדרך הנכונה והפשוטה היא   לבדוק תיק עבודות של כל צלם שקיבלתם עליו המלצה או מצאתם דרך האינטרנט. תיק העבודות ישקף לכם את הרמה של  הצלם וגם תוכלו לראות אם זה סגנון הצילום שהנכם מחפשים.

הוסף תגובה