האם קשה ללמוד פרסום מודעות בפייסבוק?

האם קשה ללמוד פרסום מודעות בפייסבוק?

אם הרגשתם אבודים או מבולבלים, בואו נהיה כנים, אפילו כועסים כשאתם מנסים ליצור מודעות פייסבוק, אתם לא לבד. אתה עלול להתפתות ללחוץ על כפתור "קדם" הקל לכאורה ליד אחד הפוסטים שלך בפייסבוק. אבל, לאחר שלא ראית שום מעלית נוספת, ייתכן שנטשת את כל הרעיון לגמרי. זה משהו שאנחנו שומעים הרבה:

מודעות פייסבוק הן ממש קשות.

הנה, אמרנו את זה.

לא רק שאתה צריך לבחור את התמונות הנכונות, אתה גם צריך שיהיה לך כישרון לעותק הנכון שמתאים להנחיות של פייסבוק תוך כדי הדהוד עם הקהל שלך. כל זה צריך להיות עטוף בצורה מסודרת בעורך Power של פייסבוק. יחד עם זה, אתה צריך לדעת איך לפרסם, איזה קהל לפלח, כמה לשלם ליום / לכל מודעה וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה. יש לכאורה גורמים אינסופיים ושינויים לקחת בחשבון.

הבה נהיה הראשונים לומר שאנו שומעים אותך. אנחנו לא רק חנון על נתונים וניתוחים, אנחנו גם מומחי שיווק פייסבוק. זה נכון, אנחנו אפילו שותפי שיווק רשמיים של פייסבוק!

בואו נצלול פנימה ונדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת על יצירת מודעות פייסבוק מדהימות!

קודם כל, יש את הנתונים שלך לשקול, במיוחד חידוד על נתוני הלקוחות שלך. אנו גם עוקבים אחר מאמצי הפרסום שלך כדי שנוכל להעריך את התשואה שלך על ההשקעה עד לדולר. כפי שניתן לראות, לוח מחוונים שימושי זה מציג בבירור את העגלות, ההזמנות וההכנסות שלך בתוספת חיזוי הכנסות. כמה מגניב זה?

תעריף הלקוחות החוזרים שלך הוא אחוז הלקוחות שרכשו בעבר. אנו מפלחים רשימה זו בהתבסס על הסבירות שלקוח יחזור וירכוש בפרק הזמן הנוכחי. אנו נחפש לעזור לך להגדיל את תעריף הלקוחות החוזרים שלך ואנו נבחן אותך בהתבסס על סוחרים אחרים בגודל שלך, בגיאוגרפיה שלך או בשוק שלך. אנו מתמקדים בתעריף לקוחות חוזר מכיוון שאנו יודעים כי זה 5 פעמים פחות יקר למכור ללקוח בעבר ולקוחות העבר הם 70% יותר סיכוי לקנות מאשר לקוחות חדשים. אנו שואפים להגדיל את תעריף הלקוחות החוזרים שלך על ידי הצגת מודעות לפלחים של לקוחות העבר שלך בפייסבוק. אתה יכול לראות את פירוט הקמפיין ולהתאים אישית את המודעות כראות עיניך. אם אתה מרוצה ממה שיצרנו באמצעות טכניקות כריית הנתונים וניתוח החיזוי שלנו, פשוט לחץ על "התחל קמפיין" כדי לאשר את התשלום לפייסבוק.

פרסום בפייסבוק

ייתכן שאין לך מספיק הזמנות כדי לרדוף אחרי לקוחות קודמים, ולכן אנו עשויים להמליץ על רכישת לקוחות חדשים. מנגנון אחד שבו אנו משתמשים כדי לעזור לך לרכוש לקוחות חדשים הוא תכונת ה-API הדומה של פייסבוק. הרעיון הוא שאנחנו לוקחים את הלקוחות המוציאים הגבוהים ביותר שלך, מנתחים אותם, בונים פרופיל על סמך נתוני ההזמנה שלהם ואז משתמשים במודעות פייסבוק כדי לפלח אנשים דומים מאוד ללקוחות ההוצאות המובילים שלך. ואז, אנחנו מסננים. אנחנו חותכים את הקהל בהתבסס על תערובת קניינית של גורמים שבהם אנו משתמשים כדי לשפר את הפילוח של פייסבוק.

קמפיינים דומים מסייעים ברכישת לקוחות חדשים שתוכל לפלח שוב מאוחר יותר עבור רכישות חוזרות. אתה יכול לראות את כל פרטי הקמפיין, להתאים אישית מודעות ולאשר את הקמפיין בלחיצת כפתור אחת.

הוסף תגובה