האתרים הטובים ביותר למכור את האמנות שלך לפי תעבורת אינטרנט !

אם אתה אמן, שהחליט למכור באינטרנט האמנות שלך יכול להיות הבחירה הטובה ביותר אי פעם תוכל לעשות. שוק האמנות פורחת עם האינטרנט אתה יכול לשים את הגרפיקה שלך מול אלפים, אפילו מיליונים של קונים פוטנציאליים אמנות בכל יום.

אבל מה הדרך הטובה ביותר למכור באינטרנט האמנות? אתה צריך תוכנית אתר האמנות שלך? ובכן, זה כנראה לא הבחירה הטובה ביותר עבור רובנו, ואני אהיה הראשון להודות כי קידוד אתר אינטרנט הוא סוג של זמן מאוד מסובך רב.

אפשרות נוספת היא לשלם עבור אתר אינטרנט שנבנה מראש ומאפשר לך להציג באינטרנט את האמנות שלך מבלי לדאוג לגבי הקוד.

יש גם הרבה גלריות מקוונות שבהן יימכרו באינטרנט בגרפיקה תמורת תשלום או עמלה חודשית או מכירות, ולהציג אמנות שלך לצד אלפי או עשרות אלפי אמנים אחרים.

לפני שאתם מתחילים לצלול לתוך שוק אמנות מרגש חדש זה, ייתכן שתרצו לשקול את מספר המבקרים והקונים הפוטנציאליים לאמנות כי כל אתר מקבל לחודש, ועל מנת להקל עליך, הרכבתי כמה נתונים סטטיסטיים לגבי תעבורה ולהשוות את חמש האתרים המוכרים ביותר באמנות כיום באינטרנט.

כמובן,הת דומה לנתונים של סקר, כלומר את מספרי ואחוזי שאתם רואים בגרפים אלה רק אומדנים המבוססים על המשתתפים אשר מאפשרים גלישה באינטרנט שיירשמו למטרה זו שלהם.

כל עוד נזכור כי הם לא מושלמים, ונבין כי המקורות שונים מעט, אנחנו צריכים להיות בסדר.

תעבורת באמנות אתר – סטטיסטיקות

זה הגרף הראשון הוא מן Compete.com, ונותנת שווה שנים של והתנועה מפברואר 2006 ועד פברואר 2007. לחץ על התמונות כדי לראות אותם יותר, אם תרצה.

הקו האדום מראה את התנועה של Imagekind.com, אתר שמוכר הדפסים של האמנות המקורית שלך, לא את הגרפיקה בפועל. אם לא שמעתם עליהם לפני, אתה יכול לעקוב אחר הקישור הבא כדי לקרוא עוד על שיטותיהם של מכירת הדפסה על יצירות אמנות לפי דרישה.

 

הקו הירוק הוא BoundlessGallery.com אשר בדקתי לפני זמן קצר נתן סימני העליון על קלות השימוש שלהם חיפוש כלי אמנות, בונוס חד משמעית קונים ביקור באתר האינטרנט שלהם. (עדכון: לצערנו בזמן שחלף מאז פרסום מאמר זה, BoundlessGallery נסגר.)

OriginalArtOnline.com (מוצג על ידי הקו הכחול אור) היא יפה ומעוצב היטב כמו גלריות אמנות באינטרנט ללכת, אבל זה בחלק התחתון של החפיסה על פי נתונים סטטיסטיים אלו.

שני "החדשים" של כחול וכתום הם Sistino.com ו ArtistRising.com, אשר הם לא ממש חדשים, כי הם למעשה שלוחות של Art.com.

מעבר אלקסה (אתר אחר תעבורת האינטרנט), אתה יכול לראות כי המיצוב הכולל של כל אתר הוא זהה, אם כי יש עוד פער בין Imagekind ו BoundlessGallery, ושניהם Sistino ואמן בעליה הם בהמשך גם.

Alexa אתרי אמנות תנועה סטטיסטיקות

כמו כן, אני רוצה לציין כי הגרף של אלקסה הולך כל הדרך עד סוף מארס, אשר מראה לטבול התנועה כמעט בכל האתרים הללו באמנות. אני אהיה שומר מקרוב על להתחרות בשבועות הקרובים כדי לראות אם זה הדים גם.

אני גם לקח מבט Quantcast.com (מנתח התנועה השלישי), אשר הראה כ את אותו המידע כמו השניים האחרים, אם כי הן OriginalArtOnline.com ואמן בירידה היו נמוכים עוד יותר בדירוג הכולל.

גרף זה הבאה פורסמה לעבר הבלוג של Imagekind ומראה ההיסטוריה האמיתית של התנועה Imagekind במהלך ששת החודשים האחרונים, אך ללא מספרי זיהוי. כי הצמיחה כלפי מעלה די תואם במידה רבה את הגרף מ Compete.com, אשר מסייע לאמת את כל הנתונים הסטטיסטיים האלה קצת יותר.

ImageKind התנועה Visitor

אז מה אנחנו יכולים להניח מן הנתונים הזה? הוא Imagekind המקום הטוב ביותר כדי למכור הדפסים של האמנות שלך בשל תנועה רבה יותר שלה?

אולי רק על פי התנועה. . . אבל בוא ניקח בחשבון את ההיבט הרשתות החברתיות של Imagekind, מדי. האמנים המשתתפים עשוי לבלות זמן רב באתר עצמם, מה שהופך אותו נראה כאילו יש יותר "קונה אמנות" התנועה מאשר שם באמת.

אמן עולה אולי יש את אותה בעיה עם אמנים משלה המשפיעים מספרים התנועה שלה, שכן יש פורום של אמנים שולבו ArtistRising.com עצמה.

מתוך חמישה, אני מאמין כי Sistino, BoundlessGallery, ו OriginalArtOnline הסטטיסטיקה התנועה צריכה להיות די עקבי הקונה מבוסס, ולכן אינדיקטורים טובים של מספר המבקרים כי יהיה מחפש לקנות האמנות שלך.

ואני יודע מה השאלה הבאה שלך תהיה: כמה קונים פוטנציאליים אלה בעצם מבצעים רכישה בביקורם?

ובכן, אני באמת רוצה אני יכול להגיד לך, אבל אני לא יכול. מידע זה, יחד עם הנתונים הסטטיסטיים של התנועה בפועל, נשמר היטב אצל כל אחת מהחברות הללו. ו תאמין לי, יש לי שאלה.

אני מניח שאין שום סיבה שכולנו האמנים המשתתפים לא יכלו להיפגש להשוות, אז אם מישהו מכם יהיה מעוניין כי, רק תן לי לדעת.

הממ. . . אמן המקוון של האיחוד, אולי? משהו עכשיו זה לחשוב. 🙂 עד שזה קורה אם כי, אני אהיה בטוח אעדכן אותך מדי פעם על אלה הדירוגים התנועה.

גלריה אנגל פתח תקווה

גלריה אנגל פתח תקווה – הפייסבוק

הוסף תגובה