Proofpoint הגנה על הארגון באמצעות אימון הגורם האנושי

עם התפתחות מערכות המחשוב ושיפור תוכנות ההגנה המופעלות בארגונים, הבינו "עברייני הרשת" שעל מנת לבצע פריצות יש להתמקד בגורם האנושי, קרי העובד

ואכן, במהלך השנה האחרונה, הגדילו פושעי הסייבר את כמות המתקפות שלהם, כאשר יותר מ-90% מהתקפות מתבצעות דרך האימייל, בהתמקדות בגורם האנושי דרך טקטיקות חדשות. הפתרון לכך הוא העלאת המודעות של משתמשי הארגון למצב החדש שנוצר וכאן נכנסת לתמונה חברת PROOFPOINT  והלומדות האינטראקטיביות שפיתחה.

דרך  הפתרון שמציעה חברת Proofpoint ניתן לשנות את ההתנהגות של משתמשי קצה ובכך למנוע נזקים עתידיים בארגונים.

איך עובדת הגנת PROOFPOINT

במקום לתקוף מערכות או תשתיות מחשוב, הפושעים מעדיפים להתמקד בגורם האנושי דרך טקטיקות חדשות – סקרנות ואמון אשר גורמים לאנשים ללחוץ, להוריד, להתקין, להעביר כספים מה שעשוי להוביל לנזקים חסרי תקדים.

התקיפות מתבצעות ברמת המקרו דרך מסעות פרסום מאסיביים ברשתות החברתיות, ואילו ברמת המיקרו, מתקפות ממוקדות דרך הונאות בדואר האלקטרוני. גם במתקפות על פלטפורמות מבוססות ענן הם מסתמכים על טעות אנושית וחוסר זהירות אשר תעזור להם להסתנן למערכות של הארגון ובכך תעקל על הונאה והגניבה.

לימוד התגוננות

לימוד ההתגוננות מתבצע דרך מבחנים, אימונים ומשחקים אינטראקטיביים.  החברה דואגת ללמד ולהעלות את המודעות של משתמשי הארגון בנושאים השונים בתחום אבטחת מידע.

לדוגמא: באמצעות בידוד הדפדפן ניתן לבודד אתרים מסוימים או יישומי ענן. בעוד שמשתמשי הארגון ניגשים בבטחה לדואר ואינטרנט, אתם משפרים את האבטחה בארגון. פתרון ייחודי זה מגן עלייך מפני תוכנות ותוכן זדוני. זה מבטל העלאות והורדות, מונע גניבה ואובדן של נתונים רגישים.

הפלטפורמה של Proofpoint קיימת במגוון שפות והמשתמשים יכולים לענות על כל אחד מאימונים מכל מכשיר. כמו כן, החברה דואגת להיות מודעת לטרנדים חדשים הקיימים בעולם הסייבר ובהתאם לכך היא משנה את חומרי הלימוד.

הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן וכיום יותר מ90% מהמתקפות מתבצעות דרך המייל, לכן חשוב לעלות את המודעות בנושא בקרב משתמשי הארגון.

סינופיה – השותפים שלך לדרך

עם ניסיון מצטבר של עשרות שנים של מתן שירותי IT, מקצועני סינופיה טכנולוגיות הינם שותפים מלאים לאתגרים הטכנולוגיים עמם מתמודד הארגון.

אנו מספקים מעטפת רחבה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ממיטב היצרנים בתחומי התשתית, הגיבוי, אבטחת המידע וסייבר ומבטיחים שקט וזמן איכות לארגון, להתמקד בתחומים הקריטיים לצמיחה העסקית שלו.

במהלך השנים פיתחנו שיטות ונהלי עבודה אשר הובילו אותנו ל מתודולוגיית Sinopia5ive שהוכחה כיעילה ופורצת דרך כפי שיודעות מיטב החברות במשק הישראלי.

הוסף תגובה