הדפסת תמונה על קנבס

מהו קנבס?

קנבס הוא בד הארוג בצורה גסה והוא משמש לציפוי משטחים וכמשטח לציור. בד קנבס עמיד מאוד לגורמים סביבתיים שונים ויכול להיות בעל אורך חיים ארוך מאוד. בד קנבס היום עשוי מכותנה או מפשתן.

 

בד קנבס

לפני שקנבס הפך להיות נפוץ ליצירת ציורים בצבע שמן, נהוג היה לצייר על לוחות עץ בצבעי טמפרה. היום, בד קנבס זוכה לשימושים נרחבים בתחום הציור, בעולם הפרסום והמתנות. השימוש בקנבס מגוון מאוד והוא משמש לציור, הדפסה, פרסום.

הראשונים שהחלו להשתמש בקנבס היו ציירים ואומנים, אשר היו מעוניינים "לשכפל" את יצירות האומנות שלהם וליצור העתקים למכירה. עם השנים התפתחה התעשייה המשלבת את בד הקנבס והחלה להציע מוצרים לקהל יעד רחב יותר כגון אדריכלים ומהנדסים אשר השתמשו בבד קנבס לצורך יצירת סקיצות בעותקים רבים. היום, הדפסה על קנבס היא לא רק נחלתם של קבוצה קטנה ומקצועית של אנשים, גם לקוחות פרטיים ואף ילדים עושים שימושים מגוונים עם הבד קנבס.

 

הדפסות על קנבס

לאחר הדפסה על קנבס, ניתן למתוח את הבד על מסגרת עץ להקניית מראה מרשים יותר לתמונה. יצירות קנבס משמשות לצורכי הדקורציה לבית ולמשרד. הדפסת תמונה על קנבס נחשבת למתנה יוקרתית ואישית. הדפסה על קנבס לא תמיד היה תחום מפותח ומבוקש. תחום ההדפסה על קנבס צבר תאוצה החל משנת 1990 בעקבות ההתקדמות הרבה שחלה בטכנולוגיות ההדפסה ופיתוח המדפסות לציבור הרחב.

באמצעות מכונות הדפסה מתקדמות שקיימות בשוק היום, ניתן להדפיס על בד קנבס תמונות באיכות גבוהה ובכל גודל שתחשקו. לקנבס שלל יתרונות והבולטים ביותר הם החוזק והעמידות של הבד, וקבלת תמונות ענק מבד קנבס.

 

שימושים לקנבס

התפתחות תעשיית הדפוס אפשרה הן לעסקים והן לאנשים פרטיים להזמין מוצרי דפוס רבים עשויים בד קנבס. בתי עסק רבים מנצלים את יתרונותיו הרבים של הבד לצרכים הפרסומיים שלהם ומפיקים פוסטרים ענקים מקנבס, שמשוניות, מוצרים משלימים לסטנדים ומתקני תצוגה, כרזות ועוד.

לקוחות פרטיים משתמשים בקנבס בעיקר למטרות דקורטיביות כגון הדפסת תמונות על קנבס, יצירת קולאז` תמונות, הזמנת פוסטרים על בד קנבס בעיצוב אישי ועוד. ניתן לקבל שירותים נלווים בעת הזמנת מוצרי קנבס כגון מתיחה, גימור ומסגור.

 

תמונת קנבס – מתנה מושלמת לאירוע

הדפסת תמונה על קנבס היא מתנה מושלמת לכל אירוע וחג. ניתן לבחור תמונה אישית ולהעביר אותה על גבי בד קנבס ולתלות אותה לעיני כולם. אנשים אוהבים לתלות על הקיר תמונות אישיות, לכן כל אחד ישמח לקבל מתנה מסוג זה. הדפסת תמונה בגודל ענק ומסגור התמונה, הופכים אותה לקישוט בעל ערך רב למקבל המתנה. נהוג להדפיס תמונות חתונה על קנבס, תמונות של תינוק נולד, תמונה על בד קנווס כמתנת בר מצווה או בת מצווה. פעמים רבות תרצו לשלב מספר תמונות על הקנווס וליצור קולאז` תמונות מרהיב. היום ניתן ליצור פסיפס תמונות בצורות שונות למשל צורת לב או אות ראשונה של שם האדם אותו תרצו לפנק ולרגש עם מתנה כל כך מיוחדת.הדפסת תמונה על קנווס היא בהחלט מתנה מיוחדת, אישית ויוקרתית.

 

איכות ההדפסה על בד קנבס

הדפסות ראשונות על בד קנבס כללו 4 צבעים ואיכות ההדפסה הייתה לא גבוהה. היום, קיימות בשוק מדפסות מתקדמות בעלות יכולות הדפסה גבוהות מאוד של עד 12 גווני צבע. שיטת הדפסה מהסוג הזה מביאה לתוצאת הדפסה הזהה למקור הצילום.

הוסף תגובה