בימים אלו, כל מי שיש לו דירה מרגיש בר מזל.

עליית מחירי הדירות ברחבי ישראל מרחיקה את חלום הדירה מזוגות צעירים רבים, אלא אם אתם ברי המזל שהצליחו לרכוש נכס בשנים האחרונות.

חלק לא מבוטל מלקוחות המשרד שלנו הם לקוחות חוזרים שרכשו את הדירה הראשונה שלהם דרכנו כשעוד היו זוגות צעירים או בעלי משפחה קטנה.

הזמן עובר, המשפחה גדלה ומתרחבת, המצב הכלכלי משתפר והנה הגיע הזמן לשדרג את הנכס ולרכוש במקומו נכס גדול יותר למשפחה.

ברוב המקרים, משפחות שרכשו נכס ב 5-7 השנים האחרונות וכיום מעוניינות לשדרג, מחזירות משכנתא שנלקחה לתקופה של 20-30 שנה וצריכות להחליט מה עושים על מנת להתקדם לנכס חדש. האם נוטלים משכנתא חדשה ופורעים את כל המשכנתא הנוכחית? או שגוררים את הנוכחית לדירה החדשה?

תנאים והגבלות ללקיחת משכנתא למשפרי דיור

התשובה לשאלה הזאת טמונה בתנאי המשכנתא ובמו”מ עם הבנק.

גרירת משכנתא יכולה לחסוך לא מעט כסף אם ניתנה בתנאים טובים מהתנאים הנוכחיים. יש לבדוק את גובה הריבית אז וגובה הריבית עכשיו. חשוב מאוד לבדוק את מדיניות הבנק בנושא גרירת משכנתא ומה הם התנאים לגרירה?

עוד כדאי לבדוק מהם תנאי ההלוואה שהבנק ייתן לכם עבור הסכום הנוסף שאתם זקוקים לו מעבר למשכנתא הקיימת והאם הוא הולך להתייחס אליכם כאל לווים שבויים?

אם החלטתם לפרוע את המשכנתא ולקחת משכנתא חדשה מבנק אחר חשוב לעשות סקר שוק בין כל הבנקים ולהבין מי מהם נותן ריביות טובות יותר ותנאים טובים יותר ואיך הוא מטפל בפערי הזמן שבין המכירה לקנייה.

אפיקי נדל”ן עובדים בשבילכם

ההחלטה לשפר דיור היא החלטה לא פשוטה. היא טומנת בחובה לא מעט סיכונים הקשורים גם בפן הכלכלי וגם בפן הנדל”ני קרי, מה עושים קודם? האם קונים או מוכרים? ומי בכלל מבטיח לי שאמצא משהו שמתאים לי?

ישנן סיבות רבות, מדוע כדאי לכם לפנות לאפיקי נדל”ן כמשפרי דיור.

אנחנו נקשר אתכם עם כל בעלי המקצוע, כולל יועצי משכנתאות מהשורה הראשונה שייצגו אתכם מול הבנקים וישיגו לכם את התנאים הטובים ביותר להלוואה.

בנוסף, נלווה אתכם ידי ביד בהליך המכירה והקנייה ונתזמן אותם באופן כזה שהמעבר יהיה חלק ככל שניתן. כמו כן, תוכלו לקבל דרכנו הפנייה לשלל בעלי מקצוע שיעזרו לכם לקבל החלטות בנוגע לנכס, לדוגמא: עורכי דין, שיפוצניקים, מעצבים ועוד… ועוד…

הוסף תגובה