הדרך הקצרה ביותר למציאת ספה מושלמת

אתם מתכננים לרכוש ספות חדשות עבור הסלון שלכם אבל אתם ממש לא יודעים אלו ספות לבחור מתוך שלל של ספות מעוצבות העשויות בצורות שונות, בגדלים מגוונים, בצבעים רבים מחומרים שונים? זה כבר לא הבחירה הקבועה בין ספות בד לבין ספות העשויות עור. כיום המגוון של ספות עבור סלון הבית הינו מבלבל במיוחד ומציע אינספור של דגמים שיכולים לגרום לאדם הסבלני ביותר לאבד את שלוותו לאחר עיון בקטלוג בדים, צבעים ודוגמאות שהינו ארוך כאורך הגלות. אם כן, איך מנצלים את כל השפע הזה לטובת מציאה של ספה אידיאלית? המשיכו לקרוא.

 

למצוא את האחת

זה לא פשוט למצוא ספה לסלון. גם הספות הזולות והפשוטות מגיעות בעיצובים יוקרתיים, מודרניים או כפריים, וגם אם חשבתם כי תשבו ותבחרו בקלות את הספה שלכם, תחשבו שנית. לכן כדאי להכין רשימה של כללים שתסייע לכם לבחור את הספה שלכם ויפה שעה אחת קודם.

  1. מדדו את החלל הנתון ובהתאם אליו החליטו איזה גודל של ספה יהיה נוח ויעיל.
  2. החליטו איך אתם רוצים שהספות ישתלבו בחלל הסלון. בחרו ספות מעוצבות מודולריות, ספות של שני חלקים או ספה אחת ארוכה עם תוספת של כורסא מעניינת.
  3. התאימו את הגוון הרצוי אל הסגנון הקיים בסלון. כך אתם יכולים לבחור בספה בהירה עם כריות פרחוניות או בספה בצבעי חום עם כריות בדגמים של פסים, חלק ומילים באנגלית. בטאו את הסגנון שלכם אך החליטו מראש על האופי שאתם רוצים לתת לספה.
  4. ספות מעוצבות מגיעות במגוון של חומרים. בחרו בחומר שיהיה לכם הכי נוח לנקות ויהיה לכם גם הכי נעים לשבת עליו, בחרו בשילוב הכי אופטימלי של שני אלה.
  5. התייעצו עם איש המכירות באולם התצוגה, אך הכתיבו עבורו מה הסגנון הרצוי עבורכם.

הוסף תגובה