דיאטה ואורח חיים בריא

ישנם אנשים שעבורם דיאטה הינה אורח חיים במהלכם הם מדלגים מסוג אחד של דיאטה אל סוג אחר מכיוון שהראשונה כבר אינה אפקטיבית עבורם. האמת היא שהגוף שלנו הינו מכונה חכמה אשר יודעת להבחין בזמן בו מחסירים ממנה מזון מסוים ולכן הוא אוגר כל סוג של פחמימה ולא מנצל אותה עבור חילוף חומרים ומתפעל את עצמו כמו בשעת חירום.

 

לרדת במשקל בצורה הדרגתית

אם אתם רוצים לרדת במשקל אתם חייבים להבין כי ירידה תקינה במשקל הינה כזאת שתתבצע לאורך זמן ותספק לכם הרגלים חדשים עבור אכילה של מוצרים בריאים שישאירו אתכם שבעים ובריאים לאורך זמן.

רוב הדיאטות שאינן מומלצות על ידי דיאטיקנים בכל רחבי העולם משיגות את התוצאות לטווח הקצר, אך במחיר של סבל רב עבור האדם שנמצא באותה דיאטה, כאשר ישנו סיכוי רב לשבירה במהלכה וחזרה להרגלים הישנים בשל הימנעות בצורה קיצונית מידי לאותו אדם שרגיל למאכלים מתוקים או מלוחים על בסיס יומיומי.

 

להתרגל לאוכל בריא ולא מתועש

התרגלות לאוכל מסוג שונה צריכה להיות הדרגתית ואין לבצע מניעה מלאה מאכילה של אוכל שאינו נחשב בריא מכיוון שרק זו הדרך להבין מה בריא וכדאי ומה לא בריא. אנחנו חוזרים לשלוט בבלוטות הטעם שלנו ולומדים לזהות את כל אותם מאכלים אשר עתירים בסוכר ומלח בצורה תעשייתית ומיוצרים ככה לשם ההתמכרות של כל מי שטועם מהם.

על מנת לרדת במשקל בצורה נכונה יש להבין כי הגוף נמצא במצב של התמכרות לאוכל לא מזין וממכר. רק לאחר ההבנה הזאת יהיה ניתן ליצור מסגרת של תפריט תומך שיסייע להפסיק בצורה שאינה קיצונית את ההרגלים הקלוקלים ולקבל את השליטה לגבי מה שאנחנו מכניסים אל הגוף שלנו בחזרה, יחד עם מידת מכנס הרבה יותר קטנה.

 

הוסף תגובה