קייטרינג חלבי בסגנון איטלקי לאירוע

בחירה בתפריט חלבי לאירוע מביאה עמה יתרונות רבים, תהיה זו הזדמנות ליהנות ממבחר גדול של מנות טעימות מתוך המטבח האיטלקי, שילוב של מנות דג בתפריט וגם מגוון קינוחים טעימים להפליא על בסיס שמנת וגלידה חלבית. קייטרינג חלבי אידאלי בעבור אירועים המתקיימים בכל שעות היום, אפשר להרכיב תפריטים מאוד מגוונים ועשירים גם ללא שימוש בבשר.

 

מנות מומלצות לשילוב בתפריט חלבי

 

שילוב של סלטים טריים המבוססים על הרבה ירקות וטעמים טובים של שמן זית איכותי או לימון מתקבלים תמיד בברכה. מגשים של ירקות טריים משתלבים עם כל סוגי הארוחות, סלטים בסגנון איטלקי ניתן להרכיב עם ארטישוק ועם שילוב של גבינות איטלקיות בתוך הסלטים. האיטלקים אוהבים מאוד עגבניות ומשלבים אותן כמעט בכל מאכל, המטבח האיטלקי עושה פלאים עם עגבניות טריות.

 

 

מאפים חמים וטריים הכוללים מילוי של גבינה יהיו בחירה נהדרת בעבור התפריט החלבי, פרט לפיצות המוכרות בהן אפשר לשלב מגוון תוספות ישנן גם אפשרויות נוספות ללחמים ושאר מאפים עם טעמים של שום ועשבי תיבול. לא נוכל לסיים מבלי להמליץ על שילוב של פסטות בתפריט יחד עם רטבים עשויים שמנת עם פטריות, מנות של תפוחי אדמה הופכות גם כן טעימות להפליא תוך שילוב של שמנת וגבינות.

 

 

קייטרינג חלבי כשר עם מנות דגים

 

 

צריכת דגים מומלצת על ידי חסידי הבריאות, הדגים מכילים חומצות שומן בריאות וריכוזים נמוכים יותר של שומן. החלפת הבשר בדגים מומלצת בכל הזדמנות. כאשר מזמינים שירותי קייטרינג חלבי לאירוע כדאי יהיה לברר אודות מנות דגים קלאסיות כמו סלמון או דג צלוי בתנור.

 

 

סיום מתוק לאירוע הוא מגש קינוחים עשיר, עם הגשת הקינוחים הטעימים תשמחו מאוד על הבחירה בתפריט החלבי. קינוחים חלביים טעימים ומגוונים יותר בהשוואה לקינוחי פרווה.  

הוסף תגובה