"הוסף את הנקודה שלך"

                                                                                                       

"הוסף את הנקודה שלך"

http://addyourpoint.com

מיזם אינטרנטי חדש עולה לרשת. "הוסף את הנקודה שלך"

העולם הוא מקום מופלא, יש כל כך הרבה מקומות מרתקים ומופלאים לראות ולבקר בהם, אבל מאיפה מתחילים? לאן הכי כדאי להגיע? את מי אפשר לשאול?

יש המון מידע בנושא: ספרים, אתרים, המלצות של חברים ועוד …

הבעיה היא שיש הרבה מאוד אינפורמציה מפוזרת, וצריך להשקיע לא מעט מאמץ כדי לרכז את כל המידע ולעבד אותו כדי לתכנן את הטיול.

דמינו לכם מקור מידע אחד, שבו פרוס כל המידע בפשטות על גבי מפה ע"י נקודות המסווגות לפי קטגוריות (בתי מלון, אטרקציות וכו…), כאשר כל נקודה על המפה מכילה את כל המידע על אותו האתר. לחיצה פשוטה על אותה הנקודה תיקח אותך לדף מידע מפורט על אותה הנקודה.

מהיום הרבה יותר פשוט וקל לתכנן טיול בכל מקום בעולם.

האתר מאפשר לגולש לצפות במידע מגוון על מקומות מכל רחבי העולם, המידע באתר מתעדכן באופן שוטף מדי יום ובשפות שונות ע"י הגולשים עצמם. כרגע גרסת בטא בעברית.

האתר מציע לכל בעל עסק הזדמנות יוצאת מן הכלל לחשיפה בפני אלפי או מיליוני גולשים כל אחד יוכל לשים את המידע המתאים לו בכללי כתיבה נאותים ולפי פורמט. כל מידע יעבור ביקורת!! מי הם האנשים והגופים שהפרסום באתר יהיה אפקטיבי במיוחד עבורם?

כל מי שמציע: בילויים, פעילות תרבות (מוסיקה, תיאטרון וכו')  סוגי האכלה (מסעדות פינות אוכל וכ'ו),  סוגי לינה השונים (מלונות, צימרים, קמפינג וכו'), פינוקי גוף וספא, מדריכי טיולים, חברות תעופה, סוכני נסיעות, פארקים, נקודות חן, כל סוגי הספורט (טניס כדורגל וכו'), כל סוגי המשחקים (באולינג, גולף וכו').

באיזה ארצות מדובר?  מיועד לכל מקום בעולם באיזה שפה מדובר? ניתן יהיה להכניס מידע בכל שפה שמוגדרת בתבנית. ברירת המחדל היא המיקום הכתיבה שלך בגלובוס.

כרגע בררת המחדל בעברית.

למה כידאי להוסיף נקודה?

האתר נותן לך אפשרות לשים באנר מתוכנית גוגל אדסנס ולהרוויח ממנו, גם אם אין אתר.

ככל שתשים יותר נקודות, תגדיל את סיכוייך להרוויח יותר מתוכנית גוגל. כל אדם שיש לו חשבון בגוגל, זכאי להשתתף בתוכנית גוגל אדסנס.

אתר זה יזכה לחשיפה של מאות ואלפי גולשים ברגע נתון, ולאתרים שירשמו יותר סיכוי לחשיפות ולקידום במנועי החיפוש.

הוסף תגובה