הזמנה לתיירנים בנושא התיירות

ברצוני להציג בפנייך את אתר המידע יאיר טיולים   שהינו אתר מידע  למטייל העצמאי בשפה העברית  על גבי פוסטים, מאמרים ומפה אינטרקטיבית.

האתר מהווה פלטפורמה מצוינת לבעלי עסקים, בעלי אטרקציות ומיזמים תיירותיים ולחשוף את עצמך בפני גולשים פוטנציאלים ולקדם את החשיפה, השיווק והמכירות שלהם.

אתר יאיר טיולים  נבנה מתוך רצון לתת את הקלות והנוחיות לגולש,  הן מבחינה ויזואלית והן בסגנון החיפוש. כמו כן, נחשב כאתר מוביל בתחומו  עקב איכות המיידע שבו ובשיטת קידום מתוחכמת שפיתח בעל האתר וכתוצאה מכך ממוקם במקומות הראשונים במנועי החיפוש.

יאיר טיולים  מציע לך אפשרות להצטרף  לאתר ולצרף את מסלולי טיולים, מאמרים, טיפים  שישמשו לצרכים רבים של גולשים בתחום התיירות פנאי ונופש ולחשוף את עצמך לאלפי גולשים המתענינים בתחום.

 

ישנם ארבעה  אפשרויות שעומדות לרשותך

  1. לכתוב מאמרי תוכן עם תמונות בכל הנושאים שהאתר מתעסק ולקבל קרדיט בכל דף.

וכל זה בחינם

  1. אפשרות לפרסם עסקים, אירועים בתשלום.
  2. אפשרות לפרסם באנרים בתשלום.
  3. מתן חסות לאתר בתשלום.

בונוסים חינמיים

כותבים אשר יכניסו מידע רב באתר  יאיר טיולים   וגם באתר- הוסף את הנקודה שלך , יזכו בהכנסת העסק שלהם לאורך תקופת הפרסום שלהם באתרים אלו. כמו כן, יזכו לחשיפה אחת חודשית לכל ארוע מבחינתם.

פיתוח חדשני באתר יאיר טיולים

בקרוב יהיה ניתן לעקוב אחרי המידע גם בטלפונים סלולארים באמצעות פיתוח יחודי שיוטמע

יאיר טיולים אשר הינו האתר הראשון בעולם המאפשר לגולשים שלך לבחור את התוכן ולשלוח אותו לסלולארי שלהם.

לדוגמא, הגולשים יכולים בחור מתוך הסלולארי שלהם מידע על 255,000 בתי מלון בעולם או סתם על דיל טוב , להנות ממסלולי טיול או לבחור נקודות עניין קרובות ועוד ועוד.

אשמח להיות איתך בקשר ולסייע בכל פנייה.

בברכה,

יאיר בר זוהר , עורך ומייסד  יאיר טיולים יאיר טיולים – http://tiulim.net

הוסף תגובה