החלפת צילינדר בדלת רב בריח – טיפים חשובים

ישנם כמה דברים שחשוב מאוד להקפיד עליהם ולבדוק לקראת החלפת צילינדר רב בריח. החלפה של צילינדר כרוכה בבחירה של דגם הצילינדר החדש, ובשלב הזה חשוב לשים לב הן לאיכות הצילינדר והן לרמת המיגון שלו. המקרים בהם נחליף צילינדר הם לרוב או כאשר הצילינדר הקיים התקלקל בעקבות פריצה, לכלוך או עייפות החומר, או כאשר אנחנו מעוניינים לשדרג לצילינדר מתקדם יותר כדי להנות מהגנה גבוהה יותר. גם כאשר אנחנו נכנסים לנכס חדש או יד שנייה הרי שההמלצה היא לבצע החלפת צילינדר רב בריח על מנת להבטיח לעצמנו שהדיירים הקודמים לא מחזיקים במפתחות של הנכס. 

איכות החומר 

חשוב שהצילינדר יהיה עשוי מחומר איכותי בעל זמן קידוח ארוך. ככל שלוקח יותר זמן לבצע קדיחה בצילינדר הרי שכך יהיה קשה יותר לבצע פריצה. ישנם הבדלים בין החומרים השונים וההבדל בזמן הפריצה של צילינדר מחומר איכותי הוא עד פי שלוש יותר זמן לעומת חומר שאינו איכותי מספיק. 

המפתח 

לכל סוג צילינדר ישנו סוג של מפתח המתאים לו. ככל שהמפתח מבחינת מבנה וצורה הוא מורכב יותר הרי שיהיה קושי רב יותר בהעתקה שלו. 

הפינים שבצילינדר

ככל שיש מספר פינים רב יותר בצילינדר הרי שזמן הפריצה יתארך. בנוסף, גם לאיכות החומר של הפינים יש חשיבות. ככל שהחומר חסין יותר מפני קידוח הרי שזה מעכב ומקשה על פעולת הפריצה. אלמנט נוסף הוא הטכנולוגיה בה בנוי הצילינדר כאשר אופן תזוזה שונה של הפינים משפיע על האיכות שלו. חשוב לרכוש צילינדר ממודל מתקדם כמה שיותר. 

צילינדר עם כרטיס שכפול חכם 

מדובר בכרטיס שבתוכו מצוי קוד, כאשר ניתן לשכפל מפתח רק עם קריאת הקוד שעל הכרטיס. במידה ורק לבעל הנכס יש את הכרטיס הרי שדיירים אחרים שגרו בנכס לא יכולים לשכפל את המפתח המשויך לצילינדר. שימו לב כי על אריזת הצילינדר מצויים כוכבים המייצגים את רמת המיגון. תוכלו למצוא צילינדרים עם רמה של שלושה כוכבים וכאלו עם ארבעה כוכבים המספקים רמת מיגון גבוהה אף יותר. 

אחריות ובחירת מנעולן

בידקו כמה שנות אחריות אתם מקבלים עם רכישת הצילינדר. הקפידו כי מתקין הצילינדר יהיה מנעולן מקצועי ומורשה, ובדקו כי יש לו את הניסיון הדרוש להתקנת הצילינדר. תוכלו גם לרכוש מהמנעולן את הצילינדר עצמו ואף להתייעץ עם המנעולן טרם בחירת דגם הצילינדר. מומלץ מאוד לא לבצע את בחירת ורכישת הצילינדר בעצמכם, אלא לפנות לאיש מקצוע מיומן ובעל ניסיון. 

הוסף תגובה