החלפת צילינדר לדלת הכניסה

החלפת צילינדר
זו הפעולה הכי שכיחה במקצועו של פורץ המנעולים? ככל הנראה נכון.
תרחיש קל שקורה ככל הנראה שהרבה ניסו לבצעה ללא עזרה. אוקיי… חלק אכן הצליחו, נכון על פניו מדובר בשינוי צילינדר מהסוגים הפשוטים שיש.. ועם זאת, העובדה שאמנם עכשיו הצלחתם לא מחייבת שיסתדר לכם אותו דבר בניסיון הבא… כל זאת, הצלחה של החלפת הצילינדר לא אומרת כביכול שההחלפה תוכיח עצמה לטווח של זמן.
החלפת צילינדר פעולה פחות מסובכת מהחלפת מנעול כאמור אך יש מעט דברים שחשוב מאוד לדעת. מניסיון.
החלפת מנעול
הצילינדר נע בקושי?
יש מספר סיבות:
המנעול לא מחובר טוב
המנגנון, המנעול לא יושב בייעודו הרצוי.
זו סביר להניח הבעיה המרכזית לבעיה בצילינדר הישן. יש לדעת להתקין את המנעול באופן כזה שיותקן מכוון נכון, שיאפשר החדרה קלה וחופשית של הצילינדר.
ברגע שהמנעול לא מכוון, יש על המנעול לחץ מאחד מצדיו של בית המנעול בדלת. כתוצאה מזה נבחין מיד כי הצילינדר לא נכנס טוב. אז אולי הצילינדר ייכנס לתוך המנעול, אבל מובטח כי הפעלתו, ההתעסקות בו, לסובב אותו – יהיה קשה.
תוצאות אפשריות?
שבירת מפתח, שבירת מפתח ותקיעה של החצי השני בתוך הצילינדר בלי יכולת להוציא אותו, תרחיש זה עלול להקשות אפילו בכדי נזק לדלת עצמה, צורך לפרק בפועל את הדלת, במקרה הטוב – חייבים להחליף צילינדר עוד פעם.
בורג חיבור צילינדר
בכל צילינדר קיים בורג או חיבור הידוק אשר מצמיד ושומר את הצילינדר בפנים המנעול. גם תפקידו למנוע חופש תנועה וגם במטרה לבל ישתחרר מהמנעול או יאפשר פריצת מנעול קלה. לאחר שהוכנס הצילינדר למנעול ובוצע אתו סיבוב סגירת ניסיון בצורה טובה, נדרש לחזק את בורג הצד. את הבורג לא תמיד חייבים לחזק לרמה מקסימאלית, חיזוק מיותר עלול לקרב את הצילינדר לאזור המנעול במצב כזה שיקשה על סיבובו. כיוון שהצילינדר דורש יד אמונה, עם ניסיון, פורץ מנעולים מוסמך.
תוצאות אפשריות?
כנ"ל.
המשוכה האמתית: צילינדר בדלתות ביטחון
צילינדר בדלתות פלדלת זה למעשה קושי אמתי, סוג המורכבות מסובכת יותר ונדרשים לה כלים אשר לא תמיד זמינים בכל בית. מנגנון הנעילה בפלדלת ביטחון הנו מסיבי, כבד ורב גלגלים פנימיים. הרכבה לא נכונה של צילינדר לדלת ביטחון תעשה לקושי לא רצוי בתפקוד לקטנים , חלשים ומבוגרים כאחד.
מעט על החלפת צילינדר
מי מסוגל להחליף צילינדר? לא כל אחד יכול להחליף צילינדר..
החלפת צילינדר זוהי מלאכה למנעולן וישנה מקצועיות ואחריות..
החלפת צילינדר בפרדס חנה
יש בשוק מותגים רבים של צילינדרים. מחירים משתנים. יוקרתיים. חיקויים. חלקם, המקוריים לרוב אכן לא זולים כלל.. מנעולן בפרדס חנה פורץ מנעולים מקצוען, שיש לו בתחום יידע לפרגן על צילינדר לא יקר איכותי לכיסנו שמומלץ לרכוש.. זה עשוי להוזיל לנו סכום משמעותי למי שלא בעניינים.. קיימים מסוג שקל להרכיב וקיימים גם כאלו שלא קל להרכיב.
קיימים טריקים של התקנה וניסיון שהם ניסיונו של המנעולן בלבד.
לסיום בשורה התחתונה, כמו כל דבר ותחום בשטח, החלפת צילינדר פרדס חנה היא עניין מקצועי ולכן מומלץ להשאירו למומחה לתחום. בסופו של יום זה רק יחסוך לכם בזמן וכסף.
רצוי להזמין מנעולן מתמחה להחלפת צילינדר במהירות ואחריות

הוסף תגובה