מתי לקבוע את ירח הדבש לאחר החתונה?

מתי לקבוע את ירח הדבש לאחר החתונה?

ישנם זוגות שקצת מתביישים להודות כי הדבר שהם מחכים לו באמת, הוא ירח הדבש. החתונה? היא מסיבה נהדרת ומרגשת עם החברים והמשפחה, אך ירח הדבש – הוא הדבר האמיתי. ואכן, במשך חודש שלם תזכו לבלות זו עם זה ביעד אהוב עליכם, כאשר כל שתצטרכו לעשות הוא לקדש את הרומנטיקה, ליהנות מהאהבה שלכם ולהודות על שיש לכם זו את זה.

אחת השאלות שמעסיקות את הזוגות היא מתי לערוך את ירח הדבש? התשובה לשאלה זו מבוססת על שלל פרמטרים והיבטים:

  • מהי התקופה שבה הכי נוח לכם לקחת חופש מהעבודה?
  • מהו מזג האוויר המתאים ליעד בו תרצו לטייל?
  • שיקולים לוגיסטיים כמו אירועים במשפחה, אילוצים בארץ וכן הלאה

לפניכם, שלוש אפשרויות שונות ליציאה לירח הדבש אחרי חתונה קטנה במרכז. ארזתם לבד?

החתונה בחמישי? בשישי על המטוס

ישנם הזוגות הנועזים שמחליטים לעוף על כנפי האהבה הכי רחוק שרק אפשר, והכי קרוב שרק אפשר לאירוע החתונה. מצד אחד, מדובר על עיתוי נפלא שממשיך את האופוריה שלאחר אירוע החתונה. מצד שני, לאחר החתונה צריך כמה רגעים לעכל את ההתרגשות, להכיל את האהבה הגדולה ופשוט לקחת אוויר. במידה ואתם אכן מחליטים לטוס כמה ימים לאחר החתונה, אל תשכחו כי ישנם גם היבטיים לוגסיטים שיש להשלים כמו הפקדת המתנות, תשלום לספקים וכיוצא בזה.

כחודש לאחר החתונה: לוקחים אוויר ונוסעים

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא טיסה כחודש לאחר החתונה. מדובר על העיתוי הנחשק ביותר על ידי מרבית הזוגות. מדוע? משום שירח הדבש נחגג עוד בטעם של אירוע החתונה, תוך שמדובר על פרק זמן בו אתם יכולים לקחת לרגע לאוויר, לנחות בחזרה על הקרקע ולתכנן את החוויה הזוגית הבאה שלכם. 

כחצי שנה ועד שנה אחרי האירוע – מאוחר מדי או רעיון מעולה?

וגם ישנם הזוגות שחושבים אסטרטגית מאד על ירח הדבש. כידוע, המון זוגות מעידים כי לאחר החתונה הם מרגישים מעין חלל ריק. מדוע? משום שאחרי תקופה ארוכה של הפקות וארגונים, האירוע הגדול מגיע לסיומו, האורות כבים ומתחילים החיים האמיתיים. לכן, המון זוגות בוחרים לערוך את ירח הדבש כחצי שנה או שנה לאחר האירוע – כך שתהיה להם ציפייה נוספת למשהו גדול שעתיד לבוא.

בסופו של דבר, האהבה הגדולה שלכם היא החשובה! ירח הדבש שלכם הוא הזדמנות נוספת ליהנות אחד מהשניה, לצבור חוויות, לתעד רגעים מרגשים ופשוט לאהוב!

הוסף תגובה