היום הזה כולו בלונים

 

לילד יש יום הולדת בקרוב ואתם מעוניינים לערוך לו יום הולדת מקסים ומרגש אך עם זאת אינכם מעוניינים להוציא כל כך הרבה כספים ובצדק. למען האמת? אינכם גם צריכים להרגיש שאתם מוציאים יותר מדי כספים בייחוד כשאתם יכולים לערוך יום הולדת עם הפעלות במחירים נמוכים מאוד. כן, אתם קוראים נכון. ניתן לארגן יום הולדת מהסרטים, יום הולדת שיהיה מהנה הן לילדכם והן לחבריו וכיצד אתם מעוניינים לדעת? על ידי מוצר אחד שכולנו מכירים – בלון.

 

עיצוב בלונים – יום הולדת מלאה בבלונים

 

אז מה צריך לעשות? מהו הציוד הנדרש? לאחר שפתרתם את סאגת המזון של המסיבה ניתן לעבור אל שאלת האירוע המרכזי שכפי שציינו קודם לכן – יהיה מלא בבלונים. כל שעליכם לעשות זה לקנות מספר חבילות של בלונים (בהתאם לכמות המוזמנים למסיבה) ורצוי שיהיה מדובר על סוגי בלונים שונים הן בצבעים והן בצורות.

לאחר מכן יש לדאוג לחומרי יצירה עבור הילדים: טושים, תמונות ממגזינים/עיתונים וכמובן – דבק. ניתן להנחות את הילדים מה לעשות ולאפשר ליצירתיות שלהם לדבר בשמם. כך ניתן להעביר זמן במסיבה בצורה מקורית ובעיקר מהנה.

 

הפתעות ליום הולדת לילדים

 

אז ההפתעות המהנות ביותר שניתן לערוך לילדים הן הפתעות/מתנות שילדים יוצרים בעצמם במהלך יום ההולדת ומהי הכוונה? ובכן, יום ההולדת נמשך במגמת הבלונים על ידי תחרות האנשת הבלונים. 
כל ילד מקבל בלון לבחירתו ולוקח טוש לציור על הבלון (כמובן שניתן להוסיף אל היצירה גם מגזינים ועיתונים כמו בפעילות הראשונה). על ידי אפשרויות אלו עליכם להורות לילדים להכין דמויות, כמו למשל: דמויות מעולם הילדים, אנשי מקצוע (גננת, מורה, חקלאי וכן הלאה). ההנאה האמתית היא וההפתעה עבור הילדים שאת היצירות שלהם שערכו לגמרי לבד הם לוקחים עמם הביתה!

הוסף תגובה