הכל על מקום לבת מצווה

בחירת מקום לבת מצווה וגם מועדונים לבת מצווה בכלל לא בחירה קלה. אנו נעשה הכל כדי שנערת בת המצווה תהיה שמחה ומאושרת, גם אם זה יגזול מאיתנו זמן רב והשקעה מרובה. לכן, בבחירה של מקום לבת מצווה וגם מועדונים לבת מצווה אנו נצטרך להתחשב רבות בנערה עצמה אך גם בכללים שלנו. במאמר זה אנו נפרט לכם מספר אלמנטים חשובים שמעניינים אותנו, המבוגרים,  בעת ארגון אירוע שכזה וחיפוש אחר מקום לבת מצווה וגם מועדונים לבת מצווה.

מחירים

 

הפרמטר הראשון שאנו נתייחס אליו, כי לנו הוא הכי חשוב כמבוגרים בעלי ערך לכסף, הוא טווחי המחירים. עם כל הרצון הרב שלנו ליצור אירוע מושלם, לעיתים המחירים גבוהים לנו מידי ואנו חורגים רק פה ורק שם ויוצאים עם חור בכיס. לכן כשאתם באים לבחור מקום לבת מצווה וגם מועדונים לבת מצווה בדקו היטב לפני כן מה התקציב והשאירו כ-10 אחוז לחריגות מסוגים שונים. זכרו שבנוסף למציאת מקום לבת מצווה וגם מועדונים לבת מצווה יהיו עוד הוצאות וגם להן יש לשמור תקציב בצד.

הזמנות

יש כמובן לבחור מקום לאירוע לפני שליחת ההזמנות ולכן בחרו את מקום לבת מצווה וגם מועדונים לבת מצווה לפחות כשלושה חודשים לפני האירוע. התחילו לתכנן את ההזמנה כחודשיים לפני וכחודש לפני האירוע שלחו אותה למוזמנים.

לבוש

סעיף הלבוש לאירועים לא סעיף קל כלל לבנות המשפחה מהמין הנשי, ולמין הגברי הוא מעלה את הסעיף. כשאתם באים לבחור לבוש מתאים והולם לכל המשפחה, אנו ממליצים כמו בסעיף התקציב לשים סכום מסויים מלכתחילה בצד ולדעת שאותו לא עוברים. כמובן יש לבחור תקציב ריאלי בהתחשב בבגדי ערב לנשים ונערות שכלל אינם זולים.

סיכום

לסיכום, כשמתכננים אירוע וגם צריך לבחור מקום לבת מצווה וגם מועדונים לבת מצווה יש כמה דברים שונים שצריך לזכור. בארגון של אירוע כמו בת מצווה חשבו היטב כמה אתם מוכנים להשקיע מבחינה כלכלית ועל סמך החלטה זו בחרו מקום מתאים. זכרו להתנהל בצורה חכמה עם ההזמנות וכמובן לבחור לבוש מתאים והולם שלא משאיר אתכם עם חור בכיס.

הוסף תגובה